Kolekcja T.Lipopa inspirowana historycznym rodowodem brytyjskiej mody to zestawienie nowoczesnych technik wykroju, luksusowych materiałów oraz technologii, dzięki którym minimalizm wysuwa się na pierwszy plan.
Kluczem jesienno-zimowej kolekcji 2013/14 jest połączenie dwóch słów: funkcjonalność i forma. T.Lipop oryginalnie zestawia ze sobą elementy typowe dla wyższego krawiectwa ze sportowym stylem, użyteczne detale łączy z wełnianymi i skórzanymi tkaninami, nadając nową jakość męskiej linii River Island. Zaprojektowane przez T.Lipop akcesoria – np. skórzany plecak oraz lustrzane okrągłe okulary – zahaczają z kolei o nieco militarną estetykę, która całości nadaje mocniejszego charakteru.
By uświetnić premierę kolekcji, River Island przygotowało krótki film w roli głównej z Tomem Lipop. Film będzie miał swój debiut podczas British Fashion Council’s Fash/On Film w Londynie. Będzie to już kolejna odsłona inicjatywy, która została zaaranżowana, by podkreślać i rozwijać rolę filmu w branży modowej.
Zanim Tom Lipop założył swoja własną markę, pełnił funkcję starszego projektanta w Nathan Jenden, House of Holland oraz Griffin Laundry. Obecnie jest jednym z najpopularniejszych brytyjskich projektantów, który swoją autorską kolekcję zaprojektował podczas Vauxhall Fashion Scout.
-
Po spotkaniu z River Island od razu wiedzieliśmy, że chcemy z nimi współpracować. To rodzinna firma z tradycjami, co doskonale zgrywa się z tym, co robimy. Środki i możliwości jakimi dysponuje River Island są niesamowite, ale przede wszystkim najistotniejsze jest to, że ekipa brandu całkowicie zgadza się z naszym spojrzeniem na modę – tak o swojej kolekcji dla River Island mówi Tom Lipop, dyrektor kreatywny marki T.Lipop.
Kolekcja składająca się z 16 modeli będzie dostępna w wybranych salonach River Island oraz sklepie on-line od września 2013.
Tagi: