Riccardo rozwija ofertę dla dzieci

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2015-06-17 | 14:02
Poznańska firma Riccardo z początkiem br. uruchomiła pierwszy sklep w nowym koncepcie, dedykowany najmłodszym klientom. W planach jest już kolejny tego rodzaju format sprzedaży, który z końcem czerwca pojawi się w Bydgoszczy.
Debiut Riccardo Kids miał miejsce w lutym br. w King Cross Marcelin w Poznaniu i powstał w miejscu dotychczasowego sklepu franczyzowego monobrandowego Ecco, który również prowadziła firma Riccardo. W ofercie Riccardo Kids znajduje się wyłącznie dziecięca kolekcja obuwia i odzieży, składająca się z produktów 25 światowych marek takich jak Tommy Hilfiger, Pepe Jeans, Naturino, Primigi oraz polskiego producenta obuwia dziecięcego Emel.
- Koncept dedykowany dzieciom powstał z uwagi na coraz szerszy asortyment dla najmłodszych dostępny w sklepach Riccardo. W pewnym momencie stwierdziliśmy, że produkty dla dzieci oferowane w sklepach Riccardo warto rozdzielić, aby lepiej pokazać kolekcję dziecięcą, zarówno buty jak i odzież - argumentuje Grzegorz Trzeciak, reprezentujący firmę Riccardo. Wpływ na tę decyzję miał również obecny wyż demograficzny oraz potrzeba ekspozycji szerszej oferty dla dzieci, której nie można było zaprezentować w przypadku sklepu Ecco.
Obecnie funkcjonuje jeden pełny koncept Riccardo Kids w King Cross Marcelin, w którym dostępne są wyłącznie produkty dziecięce. W pozostałych sklepach Riccardo znajdują się kornery, w których obuwie dziecięce jest lepiej wyeksponowane. W sklepie Riccardo w CH Plaza w Poznaniu działa natomiast zbliżony koncept do Riccardo Kids. W jego ofercie znajdują się zarówno buty, jak i odzież dziecięca. Kolejny podobny koncept powstaje właśnie w Focus Mall w Bydgoszczy, gdzie podobnie jak w King Cross Marcelin, franczyzowy sklep Ecco zostanie przekształcony na salon Riccardo Kids. Dostępna będzie w nim szeroka oferta produktów zarówno dziecięcych jak i dla dorosłych. - W Bydgoszczy dzięki zmianie możemy oferować dużo szerszą ofertę takich producentów jak Armani Jeans, Liu Jo, Love Moschino, Ralph Lauren i wiele innych - mówi Grzegorz Trzeciak.
Obecnie Riccardo posiada 12 sklepów stacjonarnych (jeden koncept Riccardo Kids, 8 klasycznych sklepów Riccardo, 2 sklepy Riccardo Fashion z odzieżą i akcesoriami oraz sklep franczyzowy monobrandowy marki Clarks). Sprzedaż prowadzona jest również w sklepie internetowym riccardo.pl.
Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2015-10-17 do 2015-10-18

Riccardo rozwija ofertę dla dzieci

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.