Poznańska firma Riccardo z początkiem br. uruchomiła pierwszy sklep w nowym koncepcie, dedykowany najmłodszym klientom. W planach jest już kolejny tego rodzaju format sprzedaży, który z końcem czerwca pojawi się w Bydgoszczy.
Debiut Riccardo Kids miał miejsce w lutym br. w King Cross Marcelin w Poznaniu i powstał w miejscu dotychczasowego sklepu franczyzowego monobrandowego Ecco, który również prowadziła firma Riccardo. W ofercie Riccardo Kids znajduje się wyłącznie dziecięca kolekcja obuwia i odzieży, składająca się z produktów 25 światowych marek takich jak Tommy Hilfiger, Pepe Jeans, Naturino, Primigi oraz polskiego producenta obuwia dziecięcego Emel.
-
Koncept dedykowany dzieciom powstał z uwagi na coraz szerszy asortyment dla najmłodszych dostępny w sklepach Riccardo. W pewnym momencie stwierdziliśmy, że produkty dla dzieci oferowane w sklepach Riccardo warto rozdzielić, aby lepiej pokazać kolekcję dziecięcą, zarówno buty jak i odzież - argumentuje Grzegorz Trzeciak, reprezentujący firmę Riccardo. Wpływ na tę decyzję miał również obecny wyż demograficzny oraz potrzeba ekspozycji szerszej oferty dla dzieci, której nie można było zaprezentować w przypadku sklepu Ecco.
Obecnie funkcjonuje jeden pełny koncept Riccardo Kids w King Cross Marcelin, w którym dostępne są wyłącznie produkty dziecięce. W pozostałych sklepach Riccardo znajdują się kornery, w których obuwie dziecięce jest lepiej wyeksponowane. W sklepie Riccardo w CH Plaza w Poznaniu działa natomiast zbliżony koncept do Riccardo Kids. W jego ofercie znajdują się zarówno buty, jak i odzież dziecięca. Kolejny podobny koncept powstaje właśnie w Focus Mall w Bydgoszczy, gdzie podobnie jak w King Cross Marcelin, franczyzowy sklep Ecco zostanie przekształcony na salon Riccardo Kids. Dostępna będzie w nim szeroka oferta produktów zarówno dziecięcych jak i dla dorosłych. -
W Bydgoszczy dzięki zmianie możemy oferować dużo szerszą ofertę takich producentów jak Armani Jeans, Liu Jo, Love Moschino, Ralph Lauren i wiele innych - mówi Grzegorz Trzeciak.
Obecnie Riccardo posiada 12 sklepów stacjonarnych (jeden koncept Riccardo Kids, 8 klasycznych sklepów Riccardo, 2 sklepy Riccardo Fashion z odzieżą i akcesoriami oraz sklep franczyzowy monobrandowy marki Clarks). Sprzedaż prowadzona jest również w sklepie internetowym riccardo.pl.
Tagi: