Retail Marketing Forum: Poznaj trendy i zwiększ sprzedaż

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2015-03-16 | 16:00
Trendy w retail marketingu będą tematem przewodnim nadchodzącej 8. edycji Retail Marketing Forum. Wydarzenie odbędzie się 16 kwietnia 2015 roku w Sound Garden Hotel w Warszawie.
Forum Marketingu w handlu detalicznym to impreza konferencyjno-wystawiennicza przygotowana specjalnie dla sieci detalicznych i centrów handlowych. Tematyka najbliższej edycji będzie poświęcona przede wszystkim sposobom i możliwościom zainteresowania klientów ofertą sklepu. Specjaliści z branży przedstawią najnowsze narzędzia marketingowe, które pozwalają wyróżnić się na tle konkurencji, przyciągnąć klientów i podnieść sprzedaż. Oprócz zdobycia cennej wiedzy, uczestnicy będą mieli okazję spotkać się osobiście z przedstawicielami branży, odwiedzając ich stoiska.
Retail Marketing Forum to ważne wydarzenie zarówno dla przedstawicieli sieci detalicznych, jak i centrów handlowych – właścicieli, kadry zarządzającej oraz wszystkich osób odpowiedzialnych za sprzedaż i marketing.
VIII Retail Marketing Forum
16 kwietnia 2015 r.
Warszawa, Sound Garden Hotel

Udział w imprezie dla przedstawicieli sieci handlowych i centrów handlowych jest bezpłatny. Warunkiem uczestnictwa w Retail Marketing Forum jest nadesłanie wypełnionego formularza zgłoszenia uczestnictwa do dnia 8 kwietnia 2015 roku i otrzymanie akredytacji od organizatora.
Zgłoszenia można nadsyłać faksem na numer (22) 559-39-62 lub e-mailem na adres: a.lancow@promedia.biz.pl
Organizatorem konferencji jest firma Promedia Jerzy Osika - Członek Polskiej Rady Centrów Handlowych, organizator wydarzeń branżowych dla retailu. Partnerem głównym wydarzenia jest firma Fast White Cat. Patroni Honorowi: Polska Rada Centrów Handlowych, Związek Pracodawców Przemysłu Odzieżowego i Tekstylnego, Związek Przedsiębiorców Przemysłu Mody Lewiatan, apparel.info.pl. Patroni medialni: Moda Męska, Fashionbusiness.pl, Ambiente, magazyn Galerie Handlowe oraz portal Galeriehandlowe.pl.
Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2015-06-21 do 2015-06-21

Retail Marketing Forum: Poznaj trendy i zwiększ sprzedaż

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.