Rekordowe wyniki Grupy adidas w Niemczech, Austrii i Szwajcarii

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2015-03-18 | 16:02
W 2014 wyniki ze sprzedaży adidas osiągnęły rekordowy poziom 1 bln euro. Ponad 30% wzrost nastąpił w kategorii akcesoriów i odzieży footballowej. Sprzedano największą w historii marki ilość koszulek Pucharu Świata.
W Niemczech Adidas odnotował wzrost sprzedaży na poziomie 15%. W 2014 roku, podczas rozgrywek Pucharu Świata FIFA w Brazylii, doskonale sprzedawały się koszulki reprezentacji Niemiec. Łącznie sprzedano ponad 3 mln koszulek piłkarskich – dwa razy więcej niż podczas rozgrywek Pucharu Świata w Niemczech z 2006 roku. Wzrost produktów związanych z piłką nożną w Niemczech wynosił 30%. Co więcej firma odnotowała znaczny wzrost sprzedaży produktów biegowych, treningowych i life stylowych na swoim rodzimym rynku. Marka Reebok również doświadczyła pozytywnej zmiany na rynku niemieckim: sprzedaż marek fitness wzrosła o 9% w 2014 roku. Wszystkie kanały dystrybucyjne przyczyniły się do wzrostu sprzedaży produktów adidas i Reebok. Warto zauważyć, że sprzedaż w segmencie detalicznym osiągnęła dwucyfrową wartość. Znaczący był również wzrost w branży e-commerce.
- Nasza firma w Niemczech, Austrii  i Szwajcarii osiąga ciągły wzrost w szybszym tempie niż branża sportowa ogółem. Jesteśmy dumni i pozostajemy w natarciu – mówi członek zarządu Grupy adidas odpowiedzialny za sprzedaż globalną, Roland Auschel.
- Klienci są bardziej skłonni do kupowania produktów, czego namacalny dowód stanowi ich zainteresowanie ofertą adidas i Reebok – dodaje dyrektor zarządzający Europą Centralną, Winand Krawinkel.
Marka z charakterystycznymi trzema paskami, cieszy się niegasnącą popularnością w Niemczech, o czym świadczą wyniki badań „Ulubiona marka Niemców”, w których adidas już trzeci raz z rzędu zajął pierwsze miejsce.
Rozwój Grupy adidas przyczynia się także to tworzenia nowych miejsc pracy w Niemczech. Grupa planuje stworzyć  w tym roku ponad 200 nowych miejsc pracy. Magazyn Focus określił Grupę adidas mianem Czołowego Pracodawcy w Niemczech.

Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2015-06-18 do 2015-06-21

Rekordowe wyniki Grupy adidas w Niemczech, Austrii i Szwajcarii

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.