W Niemczech Adidas odnotował wzrost sprzedaży na poziomie 15%. W 2014 roku, podczas rozgrywek Pucharu Świata FIFA w Brazylii, doskonale sprzedawały się koszulki reprezentacji Niemiec. Łącznie sprzedano ponad 3 mln koszulek piłkarskich – dwa razy więcej niż podczas rozgrywek Pucharu Świata w Niemczech z 2006 roku. Wzrost produktów związanych z piłką nożną w Niemczech wynosił 30%. Co więcej firma odnotowała znaczny wzrost sprzedaży produktów biegowych, treningowych i life stylowych na swoim rodzimym rynku. Marka Reebok również doświadczyła pozytywnej zmiany na rynku niemieckim: sprzedaż marek fitness wzrosła o 9% w 2014 roku. Wszystkie kanały dystrybucyjne przyczyniły się do wzrostu sprzedaży produktów adidas i Reebok. Warto zauważyć, że sprzedaż w segmencie detalicznym osiągnęła dwucyfrową wartość. Znaczący był również wzrost w branży e-commerce.
-
Nasza firma w Niemczech, Austrii i Szwajcarii osiąga ciągły wzrost w szybszym tempie niż branża sportowa ogółem. Jesteśmy dumni i pozostajemy w natarciu – mówi członek zarządu Grupy adidas odpowiedzialny za sprzedaż globalną, Roland Auschel.
-
Klienci są bardziej skłonni do kupowania produktów, czego namacalny dowód stanowi ich zainteresowanie ofertą adidas i Reebok – dodaje dyrektor zarządzający Europą Centralną, Winand Krawinkel.
Marka z charakterystycznymi trzema paskami, cieszy się niegasnącą popularnością w Niemczech, o czym świadczą wyniki badań „Ulubiona marka Niemców”, w których adidas już trzeci raz z rzędu zajął pierwsze miejsce.
Rozwój Grupy adidas przyczynia się także to tworzenia nowych miejsc pracy w Niemczech. Grupa planuje stworzyć w tym roku ponad 200 nowych miejsc pracy. Magazyn Focus określił Grupę adidas mianem Czołowego Pracodawcy w Niemczech.
Tagi: