Rekordowa sprzedaż w sklepach outletowych marki Centro

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2013-04-18 | 16:11
Dwadzieścia razy więcej sprzedanych par butów oraz dziesięciokrotnie większy obrót to rekordowe wyniki akcji prosprzedażowej przeprowadzonej w dwóch sklepach outletowych sieci obuwniczej Centro w Olsztynie i Chorzowie.
W pierwszy weekend tego miesiąca, w dniach 5-7 kwietnia sklepy Centro w Olsztynie i Chorzowie przeżyły oblężenie. Powodem gwałtownego wzrostu frekwencji była wyjątkowa promocja cenowa przeprowadzona tylko w tych dwóch salonach wyprzedażowych sieci.
- To był najlepszy weekend w historii działania Centro na polskim rynku – mówi Diana Paszkowska, Commercial Director Central & Eastern Europe sieci Centro – Nasza oferta przyciągnęła do salonów tłumy klientów, sprzedaliśmy 17 tysięcy par butów, a wartość transakcji wzrosła ponad tysiąckrotnie. Ta akcja pokazała, jak trafnie sieć Centro rozpoznała potrzeby zakupowe Polaków, dla których atrakcyjna cena jest równie ważna jak modny wygląd – komentuje Diana Paszkowska.
Podczas promocyjnego weekendu salony outletowe sieci Centro w Olsztynie i Chorzowie oferowały obuwie ze wszystkich swoich kolekcji w specjalnej cenie: każda para dostępna była za 19,99 zł, dwie pary za 29,90 zł, a za trzy pary płacono 39,99 zł. W pozostałych 55 salonach Centro można było kupić dwie pary butów wczesnowiosennych w cenie jednej pary (za 79,99 zł), dodatkowo obowiązywała zniżka 30 proc. na całą kwotę paragonu.
Centro to międzynarodowa marka obuwnicza, która na polskim rynku dostępna jest od czerwca 2011 roku. Nowoczesny design sklepów, unikalne fasony oraz pełne świeżości i koloru kolekcje obuwia oferowane w przystępnej cenie stały się wyróżnikiem marki Centro w Polsce. Kolekcje sieci uzupełniane są co miesiąc o kolejne modele zgodne z najnowszymi wzorami wyznaczanymi przez najpopularniejsze domy mody. Każdy salon oferuje ponad 2000 modeli butów: od najbardziej eleganckich przez casual aż po fasony sportowe. Dodatkowo, dla wygody klientek, cały dostępny w sklepie asortyment obuwia eksponowany jest tuż obok prezentowanego modelu, co sprzyja sprawnym zakupom. Międzynarodowa sieć sprzedaży to blisko 60 sklepów zlokalizowanych w Polsce oraz niemal 900 na całym świecie.
Tagi:
Oceń artykuł:

Zobacz także

Rekordowa sprzedaż w sklepach outletowych marki Centro

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.