10 czerwca 2013 r. ogłoszone zostały wyniki XXII edycji konkursu reklamy Idea Awards, pierwszego takiego konkursu w Polsce i jedynego nagradzającego reklamodawców. Wśród laureatów znalazła się marka OCHNIK, której reklama prasowa kolekcji Jesień/Zima 2012 zdobyła nagrodę „Srebrna Idea 2012”.
„Srebrna Idea 2012” to wyróżnienie tym ważniejsze, iż o jego przyznaniu decydowały głosy zarówno internautów, jak i Jury złożonego z ekspertów branży reklamowej.
OCHNIK to polska firma produkująca najwyższej jakości odzież i galanterię skórzaną oraz dodatki. Produkty OCHNIK są modne, wyjątkowe, wykorzystujące najnowsze trendy i rozwiązania, sprzedawane profesjonalnie w przyjaznej atmosferze, z myślą o ludziach ceniących jakość i styl.
OCHNIK posiada sieć 67 salonów firmowych zlokalizowanych w najbardziej prestiżowych Centrach Handlowych w Polsce.
Zobacz salony OCHNIK w centrach handlowych
Zobacz kolekcje OCHNIK
Tagi: