METRO Properties, zarządzające centrami M1 w całej Polsce, w sierpniu wyłoniło zwycięzcę przetargu na telewizyjną kampanię reklamową promującą ogólnopolską loterię. Momentum Worldwide Polska pokonało w przetargu pięć agencji.
Spoty telewizyjne będą wspierały komunikację marketingową loterii organizowanej we wszystkich dziewięciu centrach handlowych M1 od 22.09 do 27.10. Emisję zaplanowano na październik 2013 r. w stacjach ogólnopolskich (m.in. TVN, Polsat, TVP1 oraz TVP2) oraz tematycznych.
Agencja Momentum odpowiada za całość kreacji – od pomysłu, przez opracowanie scenariusza, casting, aż po produkcję spotu reklamowego.
- Poza najtrafniejszym pomysłem, spełniającym założone przez nas cele, o wyborze agencji zadecydowało również jej doświadczenie w zakresie kompleksowej obsługi kampanii telewizyjnych – wyjaśnia Dominik Piwek, dyrektor działu marketingu METRO Properties Sp. z o.o. –
To już druga, po zeszłorocznej, kampania TV naszej loterii. Ta będzie absolutnie wyjątkowa, nie tylko ze względu na to, że żadne inne centra handlowe nie korzystają z tego medium – dodaje.
Promocja, w której klienci mogą wygrać 9 samochodów oraz bony o łącznej wartości 27 000 zł, organizowana jest we wszystkich M1 już od po-nad 10 lat.
Tagi: