-
Marcowe dane sprzedażowe pokazują już wyraźną poprawę efektywności segmentu fashion na rynku polskim. Sprzedaż w naszym kraju zwiększyła się w ujęciu r./r. aż o 40%, podczas gdy powierzchnia handlowa wzrosła tylko o 18%. Osiągnięte wyniki są efektem dobrego przyjęcia wiosennej kolekcji Top Secret przez klientów - powiedział Bogusz Kruszyński, wiceprezes Zarządu Redan S.A.
Wartość sprzedaży towarów części modowej Top Secret na rynku polskim w marcu wyniosła 17 mln zł i była wyższa o 40% od osiągniętej w tym samym okresie poprzedniego roku. Z kolei przychody zrealizowane na rynkach zagranicznych wyniosły równowartość w złotych kwoty 3 mln zł i zmniejszyły się o 14% r./r. Łączna wartość sprzedaży towarów na rynku modowym Grupy Redan w marcu 2015 r. wyniosła 20 mln zł i była wyższa o 29% od osiągniętej w marcu 2014 r.
W ujęciu narastającym od stycznia do marca wartość sprzedaży towarów części modowej na rynku polskim wyniosła 46 mln zł i była wyższa o 24% od osiągniętej w 2014 r., zaś przychody zrealizowane na rynkach zagranicznych wyniosły w złotych równowartość kwoty 6 mln zł i zmniejszyły się o 50% r./r. Łącznie wartość sprzedaży towarów na rynku modowym Grupy Redan od stycznia do marca 2015 r. wyniosła 52 mln zł i była wyższa o 5% od osiągniętej w tym samym okresie rok wcześniej.
Punkty handlowe działające w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i Drywash w Polsce na koniec marca 2015 r. miały łączną powierzchnię 33,9 tys. m kw., czyli o 18% więcej niż w marcu 2014 r., a na rynkach zagranicznych 7,5 tys. m kw. (spadek o 19% w ujęciu r./r.). Łącznie powierzchnia punktów handlowych części modowej wyniosła 41,4 tys. m kw. To o 9% więcej niż w marcu 2014 r.
-
Pozytywnym elementem było również utrzymanie w marcu wysokiej dynamiki sprzedażowej w sieci dyskontowej TXM textilmarket. Kontynuacji trendu spodziewamy się także w kolejnych okresach – dodał Bogusz Kruszyński.
Sieć dyskontowa TXM w minionym miesiącu zapewniła 24 mln zł obrotów, czyli o 15% więcej niż przed rokiem. W całym I kwartale br. sprzedaż wyniosła 61 mln zł, co oznacza poprawę r./r. o 16%. Sieć sprzedaży sektora dyskontowego na koniec minionego miesiąca liczyła 317 sklepów własnych o łącznej powierzchni 67,8 tys. m kw. i była o 8% większa niż w marcu 2014 r.
Cała Grupa Redan w marcu 2015 r. osiągnęła łącznie 44 mln zł przychodów, czyli o 21% więcej niż w tym samym okresie poprzedniego roku. Narastająco w całym I kwartale br. obroty wyniosły 113 mln zł i były wyższe o 11% w ujęciu r./r. Powierzchnia całej sieci handlowej grupy na koniec marca wyniosła 109,2 tys. m2, co oznacza wzrost o 9% w odniesieniu do marca 2014 r.
Tagi: