O 23% do 43 mln zł wzrosły w listopadzie br. obroty Grupy Redan, właściciela marek odzieżowych Top Secret, Troll, Drywash i Happy Kids oraz sieci dyskontowej TextilMarket. Wysoka dynamika przychodów została osiągnięta zarówno w segmencie dyskontowym oraz fashion. Zarząd Redan S.A. liczy na udaną sprzedaż w grudniu.
-
Jesteśmy bardzo zadowoleni z uzyskanych w listopadzie obrotów, zarówno w segmencie dyskontowym i modowym. Bardzo dobrą passę kontynuowała sieć TextilMarket, która w minionym miesiącu poprawiła sprzedaż licząc o ponad jedną czwartą, przy utrzymaniu powierzchni handlowej, praktycznie na poziomie z 2012 roku. Jednocześnie segment fashion odrobił w listopadzie obroty utracone w poprzednim miesiącu. – powiedział Bogusz Kruszyński, wiceprezes zarządu Redan S.A.
Narastająco przez 11 miesięcy przychody Grupy Redan sięgają 410,7 mln zł, czyli 7,5% więcej niż rok wcześniej. Na koniec listopada powierzchnia handlowa sieci wyniosła 100,5 tys. mkw, co oznacza 1,4% przyrost.
-
Segment dyskontowy stanowi silny fundament do budowania wyniku w tym roku.– podkreślił Bogusz Kruszyński. Sieć TextilMarket w listopadzie osiągnęła obroty w wysokości 21,4 mln zł, czyli o 27% większe niż przed rokiem. Sprzedaż od stycznia do listopada br. wynosiła 210,5 mln zł i była wyższa o ok. 7% r./r. Sieć sprzedaży segmentu dyskontowego na koniec listopada składała się z 283 sklepów o łącznej powierzchni 61,6 tys. mkw, co oznacza przyrost o niecałe 1%.
W sieci modowej sprzedaż w listopadzie poprawiła się o 20% r./r. do 21,5 mln zł. Z tego, ze sprzedaży w kanale e-commerce uzyskano 2,6 mln zł, co oznacza prawie 13% wzrost względem listopada 2012 r. Narastająco, od stycznia do listopada br., przychody ze sprzedaży artykułów marek Top Secret, Troll i Drywash wyniosły 200,2 mln zł, co oznacza wzrost o blisko 8% r./r. W tym okresie handel w e-sklepach zapewnił 25,2 mln zł, czyli 37% więcej niż przed rokiem. Łączna powierzchnia sieci sprzedaży sektora fashion na koniec listopada 2013 r. wyniosła 38,9 tys. mkw, co oznacza wzrost r./r. o ok. 2%.
Tagi: