Szacunkowa wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży zrealizowanych przez Grupę Redan w kwietniu 2013 r. wyniosła 38,4 mln zł i była o 2% wyższa w porównaniu do osiągniętych w tym samym okresie roku poprzedniego.
W ujęciu narastającym za 4 miesiące 2013 r. sprzedaż Grupy Redan wyniosła 135,8 mln zł i była o 9% wyższa w ujęciu r/r, natomiast marża w tym okresie była na poziomie 43%, czyli o ponad 2 p.p. niższa w porównaniu do roku wcześniejszego.
Sieć dyskontowa
W sieci dyskontowej poziom sprzedaży towarów w kwietniu 2013 r. wynosił 20,3 mln zł, co oznacza poziom zbliżony do ubiegłego roku. Natomiast sprzedaż po 4 miesiącach br. osiągnęła poziom 65,8 mln zł i była wyższa o 3% r/r. Sieć Textilmarket na koniec marca składała się z 273 sklepów własnych o łącznej powierzchni 60,1 tys. mkw., co oznacza 4% przyrost powierzchni handlowej r/r.
Sieć modowa
Wartość sprzedaży towarów na rynku modowym Grupy Redan w kwietniu 2013 r. wynosiła 18,1 mln zł i była wyższa o 3% od osiągniętej w kwietniu 2012 r. Sprzedaż po 4 miesiącach br. wynosiła 70,0 mln zł, i była wyższa o 15% r/r. Punkty handlowe działające w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash na koniec kwietnia 2013 r. miały łączną powierzchnię 38,5 tys. mkw., co oznacza wzrost powierzchni handlowej o 12% r/r.
Sprzedaż towarów Grupy Redan poprzez sklepy internetowe w kwietniu 2013 r. osiągnęła poziom 2,2 mln zł, co oznacza 56% wzrost do kwietnia 2012 r. Natomiast za 4 miesiące sprzedaż wynosiła 9,8 mln zł, co oznacza wzrost o 62% r/r.
Zobacz sklepy Top Secret w centrach handlowych
Zobacz kolekcje marki Top Secret
Zobacz sklepy Troll w centrach handlowych
Zobacz kolekcje marki Troll
Zobacz kolekcje marki Drywash
Tagi: