Odzieżowa marka Quiosque jeszcze w tym roku poszerzy swoją sieć sprzedaży o kolejny salon. Wkrótce klienci rozbudowywanej części centrum handlowego w Elblągu będą mieli okazję, aby zapoznać się z ofertą marki.
Pomimo iż, jak informuje Jakub Przybyliński, asystent managera ds. marketingu Quiosque, początek 2013 roku był trudny dla firmy, kwiecień, maj i czerwiec stanowiły już wyraźną zapowiedź polepszającej się sytuacji. Po uruchomieniu sklepu w Galerii Solnej, Quiosque przygotowuje się do otwarcia kolejnych punktów sprzedaży.
-
Sklep w Galerii Solnej oceniamy jako dobry i liczymy, że jeszcze się rozwinie, a z czasem jego wyniki będą jeszcze lepsze - mówi Jakub Przybyliński. -
Zamierzamy otworzyć sklep w Centrum Ogrody w Elblągu oraz kilka sklepów przy ulicach handlowych, w średniej wielkości miastach, takich jak np. Ostróda - dodaje.
Marka Quiosque należąca do bydgoskiej firmy PBH SA, powstała w 1991 roku. Obecnie sieć liczy 104 salony na terenie całego kraju, w tym 9 własnych oraz 95 sklepów franczyzowych. W ofercie znajdują się ubrania w stylu office i casual. Quiosque to elegancki styl oraz dobry stosunek jakości do ceny.
Tagi: