Globalna marka sportowa PUMA ogłosiła wczoraj początek długoterminowej współpracy z piosenkarką, aktorką i producentką Seleną Gomez, która będzie zaangażowana zarówno przy projektowaniu produktów, jak kreowaniu kampanii marketingowych. Praca Seleny jako partnera PUMA zaczyna się już od tego momentu. Pierwsza odsłona już niedługo. Selena Gomez pojawi się w najnowszej kampanii Phenom czyli nadchodzącym dropie butów dla kobiet.
- Bycie częścią PUMA jest dla mnie bardzo ekscytującym przeżyciem. PUMA zmieniła zasady gry, zwłaszcza jeśli chodzi o łączenie ubrań sportowych z modą. Obserwowanie tych wpływów na styl i kulturę jest wspaniałe i nie mogę się doczekać naszej współpracy. Mam nadzieję, że razem stworzymy cos wyjatkowego. Zaczęliśmy już realizację kilku świetnych projektów
- mówi Selena Gomez
Selena i PUMA pasują do siebie idealnie, nie tylko dlatego, że wyznają najważniejsze wartości marki, ale także dzięki ogromnemu wpływowi obu stron na młode kobiety, ich uczciwość, siłę oraz determinację w drodze do sukcesu. Jej praca z marką będzie czymś więcej niż jedynie obecnością w kampanii, będzie aktywnym głosem konsumentów. Co więcej, współpraca obejmuje również wspieranie przez markę PUMA celów bliskich sercu piosenkarki.
- Selena jest autentyczna, utalentowana i kreatywna. Odzwierciedla wszystko czego współczesne kobiety szukają i co chcą naśladować. W ostatnich dniach pokazała jak bardzo jest silna. Ze swoją szczerością i otwartością w mówieniu o życiu z poważną chorobą, stała się niesamowitym przykładem pewności siebie, opanowania i determinacji dla nas wszystkich. Selena jest idealnym partnerem dla marki PUMA, ponieważ nie boi się wyzwań przed którymi stawia nas życie - walczy i nie daje za wygraną co dokładnie opisuje wszystko czemu wierna jest PUMA. Nie tylko reprezentuje naszą firmę, ale także pomaga definiować i ulepszać nasze linie produktów dedykowanych kobietom
- stwierdza Adam Petrick, Dyrektor ds. Marketingu Globalnego PUMA.
Linie produktów dla kobiet PUMA z każdym rokiem stają się mocniejsze na rynku, dlatego marka spodziewa się dalszego wzrostu w tej kategorii.