Ponadto czterech najemców będzie kontynuować współpracę z galerią przez następne pięć lat, do 2018 roku. Są to: Sphinks – największa sieć restauracji typu casual dining w Polsce, Tchibo – lider segmentu kawy mielonej, Bytom – producent odzieży męskiej oraz Orsay – popularny producent odzieży damskiej.
-
Cieszymy się z kontynuacji współpracy z naszymi najemcami oraz każdą nowopodpisaną umową. Dbamy, by oferta Galerii Malta odpowiadała potrzebom i oczekiwaniom naszych klientów, dlatego jesteśmy zadowoleni z faktu, że zostają z nami marki znane i lubiane wśród poznaniaków, a dołączają najemcy korespondujący z potrzebami naszych klientów. – mówi Tomasz Wojsz, dyrektor Galerii Malta.
Współpracę z Galerią Malta nawiązały dwie nowe marki z branży gastronomicznej. Ofertę centrum poszerzył producent zdrowych przekąsek – PPUH Molex Konrad Toczyński. Stoisko „Świat orzechów” na powierzchni 10 mkw. oferuje duży wyrób pysznych orzechów: nerkowca, brazylijskich, laskowych, włoskich, ziemnych, pecan, macademia, migdałów w karmelu, żelków, czy nasion słonecznika i pestek dyni. Każdy fan słodkich i zarazem zdrowych przekąsek znajdzie tutaj coś dla siebie. Stoisko znajduje się na poziomie 0 galerii.
Na 1 poziomie galerii czeka na klientów centrum stoisko z świeżo wyciskanymi sokami „Na zdrowie!”, o powierzchni 10 mkw. Marka Fresh oferuje prawdziwe bomby witaminowe w postaci pysznych soków na bazie pomarańczy, jabłka, marchwi, grejpfruta czy jogurtu. Każdy sok wyciskany jest na miejscu i przygotowywany ze świeżych produktów.
Ponadto Galeria przedłużyła umowy ze swoimi stałymi najemcami. Miłośników słynnej shoarmy ucieszy fakt dalszej obecności w Galerii Malta restauracji Sphinks, największej sieci restauracji typu casual dining i jednej z najpopularniejszych marek restauracyjnych w Polsce, obecnej na rynku od 17 lat. Na powierzchni 170 mkw., cechującej się charakterystycznym wystrojem z lampami z oryginalnych tykw, będzie można przez kolejne pięć lat smakować potraw kuchni orientalnej i międzynarodowej. Szeroka oferta menu zawiera pizze, makarony, potrawy z różnych rodzajów mięs, ryb, dania wegetariańskie, a także sałatki, przekąski i desery.
Firma Bytom, jedna z najbardziej rozpoznawalnych polskich marek z segmentu odzieży męskiej, również będzie kontynuować współpracę z galerią przez kolejne pięć lat. Salon o powierzchni ponad 100 mkw., który znajduje się na 1. piętrze galerii, oferuje swoim klientom kolekcje łączące harmonię współczesnych trendów i najlepsze krawieckie tradycje. Marka wykorzystuje do produkcji tkaniny i dodatki, pochodzące z najlepszych fabryk, współpracując jednocześnie z uznanymi światowymi liderami w branży.
Także marka Orsay, znajdująca się na parterze galerii, przedłużyła umowę najmu z Galerią Malta do października 2018 roku. To marka skierowana do nowoczesnych i świadomych kobiet, które chcą się ubierać według własnego stylu, elegancko i zawsze modnie. Salon o powierzchni ponad 200 mkw. jeszcze przez pięć lat będzie oferował poznaniankom doskonale komponujące się ubrania i dodatki tak, aby w zależności od nastroju i okazji panie zawsze mogły wyglądać kobieco.
Umowę do 2018 roku przedłużyła też firma Tchibo, producent najwyższej jakości kawy od ponad 60 lat, lider ilościowy na rynku kawy w Polsce i liderem segmentu kawy mielonej. Salon o powierzchni ponad 152 mkw., znajdujący się na parterze galerii, co tydzień proponuje zmieniające się kolekcje produktów, z których każda posiada swój indywidualny motyw przewodni i łączy się tematycznie z barem kawowym i sklepem z kawą.
Tagi: