Młodzi polscy projektanci wzmacniają unikalną ofertę Silesia City Center. Wszystko za sprawą concept store Together, który został otwarty w zeszłym tygodniu. Salon ma powierzchnię 60 mkw. i znajduje się przy al. Pszczyńskiej 5. Pojawienie się nowego najemcy jest efektem rekomercjalizacji.
Do Silesia City Center dotarła moda na concept stores tworzone przez młode, polskie marki. Pierwszy tego typu salon w galerii został otwarty 19 października. W nowym sklepie znajdziemy unikalną biżuterię Makobelle, tworzoną przez polskich jubilerów, ponad to biżuterię światowych marek m.in. Rodrigo Otazu, Philippe Audibert oraz Cuckoo Moment, Nanni Milano, Giles&Brother i Unitty.
Wielbiciele polskiej mody z kolei mogą sięgnąć po wybrane elementy z najnowszej kolekcji Łukasza Jemioła. W ofercie Together znajdziemy także ubrania trzech młodych, polskich marek odzieżowych - Chaos by Marta Boligova, Papillion oraz 303 Avenue Marzenna Niemoczyńska.
Dla Makobelle jest to pierwszy poza Warszawą salon firmowy. Ubrania polskich projektantów debiutują także na Śląsku w salonie Together. - Together to wyjątkowe miejsce na mapie najemców Silesii, przede wszystkim umacnia ono unikalną ofertę salonów i marek, które na Śląsku, znajdziemy wyłącznie w Silesia City Center. Dziś ta unikalna oferta stanowi ponad 25% wszystkich najemców centrum i stale rośnie, co w obliczu powstających centrów handlowych decyduje wciąż o sukcesie Silesii – mówi Katarzyna Tarabura z Silesia City Center.
Silesia City Center to największe centrum handlowe na Śląsku i w Zagłębiu. Na powierzchni 86 tys. mkw. znajduje się dziś ponad 300 sklepów i punktów usługowo-handlowych, w tym największa na Śląsku strefa food-court z ponad 30 restauracjami i kawiarniami, a także bogata strefa rozrywki z kinem i fitness clubem. W 2012 roku Silesia City Center odwiedziło ponad 15 milionów klientów. Wśród marek, które znajdziemy na Śląsku wyłącznie w Silesia City Center można wymienić m.in. Burberry, La Mania, Pennyblack, Marc O’Polo, COS i Rage Age by Czapul.
Tagi: