Producent kart plastikowych "Polskie Karty" dołącza do projektu Shopping Mall Marketing 2018

2017-12-12 | 10:00

Firma powstała w 1995 roku i rozpoczęła swoją działalność jako drukarnia offsetowa. Do grudnia 2016 roku wyprodukowała ponad 70 milionów kart i obecnie jest jednym z czołowych producentów kart plastikowych w Polsce i Europie.

W 2013 roku otrzymali tytuł "Lider Rynku" oraz Eurolider w kategorii najlepszy produkt – karty plastikowe. W kwietniu 2011 roku wzbogacili park maszynowy dzięki czemu uzyskali nieograniczone możliwości techniczno - graficzne w skali światowej. Drukarnia kart plastikowych uzyskała potencjał produkcyjny 3 milionów kart miesięcznie. Klientami firmy są koncerny polskie i zagraniczne, jak również firmy makro i mikro działające na europejskim, amerykańskim oraz azjatyckim rynku.Oferowane produkty spełniają najważniejsze i najbardziej prestiżowe normy jakości krajowe i międzynarodowe, w tym:

  • ✓ ISO 7810: laminowane karty plastikowe o formacie 86x54 mm i grubości 0,76 mm
  • ✓ ISO 7811: laminowane karty plastikowe magnetyczne, z paskiem LoCo lub HiCo
  • ✓ ISO 14443: laminowane karty zbliżeniowe (RFID)
  • ✓ ISO 7816: laminowane karty procesorowe, chipowe, stykowe

Firma Polskie Karty przez caly czas dąży do zwiększania kompetencji i stara się, aby każdy produkt był wyjątkowym połączeniem najnowszych światowych trendów i nowoczesnej technologii. Działa w oparciu o szerokie doświadczenie  pracowników, a przede wszystkim swoich klientów.

Misją firmy Polskie Karty jest dostarczenie niezawodnych, efektywnych i nowoczesnych produktów z zakresu kart plastikowych, które poprzez wyskoki standard jakości, precyzję, perfekcję wykonania, innowacyjność i wprowadzanie najnowszych rozwiązań nieustanie powiększają Państwa satysfakcję.


O projekcie:

SHOPPING MALL MARKETING 2018 to 7. edycja corocznego, drukowanego projektu o tematyce marketingowej, przygotowanego przez Redakcję Magazynu GALERIE HANDLOWE i skierowanego do dyrektorów zarządzających oraz menadżerów marketingu 1000. najbardziej aktywnych marketingowo centrów handlowych i najemców sieciowych, a także właścicieli galerii oraz firm zarządzających!

 

Zobacz więcej informacji o SMM 2018

Tagi:
Oceń artykuł:

Źródło: Polskie Karty

Producent kart plastikowych "Polskie Karty" dołącza do projektu Shopping Mall Marketing 2018

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.