Łączne przychody Spółki Próchnik za kwiecień 2017 wyniosły ponad 6,54 mln zł, co oznacza wzrost o ponad 85 tys. zł (w analogicznym okresie 2016 roku sprzedaż wyniosła 6,45 mln zł).
Największy wzrost odnotowała marka Rage Age z wynikiem 1,41 mln zł, co stanowi wzrost 6% w porównaniu do kwietnia 2016 r. (było 1,330 mln zł).
Marka Adam Feliks Próchnik zanotowała spadek przychodów o 85,9 tys. zł. W kwietniu 2017 roku wyniosły one 5,12 mln zł.
Próchnik S.A. to marka z segmentu klasycznej mody męskiej, o tradycjach sięgających końca lat 50. ubiegłego wieku. Jako najstarsza spółka warszawskiej Giełdy Papierów Wartościowych istnieje nieprzerwanie od 16 kwietnia 1991 roku, zaś w lutym b.r., dzięki emisji przegłosowanej przez akcjonariuszy, zyskała środki finansowe i potencjał ludzki będące podstawą podjętej restrukturyzacji firmy.
Rozbudowana kolekcja marki Próchnik zapewnia potencjalnemu odbiorcy swobodę wyboru i możliwość kreowania własnego, niepodrabialnego stylu. Oferta Próchnik S.A. obejmuje bowiem klasyczne koszule, garnitury, czy legendarne płaszcze, których tradycja konstrukcji i kroju sięga momentu założenia łódzkiej firmy w 1948 r. Nie przemijające trendy, ale twórcza interpretacja tradycyjnego krawiectwa stanowi o jakości propozycji Próchnika.