Szybka i mocna kosiarka, twarde i modne panele, szlifierka do zadań specjalnych oraz komfortowa kabina prysznicowa. Oto bohaterowie najnowszej odsłony Praktikomanii. Dobrze znana konsumentom kampania powraca w prawdziwie hollywoodzkim stylu, promując produkty w festiwalowo niskich cenach.
Kreacja kampanii nawiązuje do konwencji zwiastunów i plakatów filmowych. Objęte promocją produkty z oferty Praktikera zostały przedstawione, jako gwiazdy kina, a sama stylistyka visuali i spotów telewizyjnych przywodzi na myśl znane kinowe hity.
Akcja, pod hasłem Praktiker przedstawia – Praktikomania, ma charakter ogólnopolski i obejmuje wszystkie markety Praktiker oraz sklep internetowy. Głównym jej celem jest zwrócenie uwagi klientów na specjalną ofertę cenową marketów Praktiker. Kampania potrwa do 31 marca. Oś komunikacji stanowią 15 sekundowe spoty emitowane w najważniejszych stacjach telewizyjnych takich jak: TVP, TVP tematyczne, TVN oraz kanały TVN Mix, Polsat Mix.
Kampanii towarzyszą również intensywne działania BTL obejmujące specjalnie opracowaną gazetkę promocyjną (dostępną również w wersji online) oraz komunikację prowadzoną w marketach. Całość dopełnia dedykowana akcji kampania display realizowana na portalach horyzontalnych oraz w serwisie internetowym Praktiker.
Po stronie firmy Praktiker za realizację kampanii odpowiedzialni są: Aneta Gacoń (BTL), Katarzyna Bala (BTL), Katarzyna Skąpska (ATL i BTL) oraz Karolina Więckowska (kampania online). Akcję koordynuje Joanna Pietras.
Tagi: