Każdy wie, do czego służy kosiarka. Mało kto zdaje sobie jednak sprawę, że w sezonie kosi nią nawet 5 powierzchni dużego boiska piłkarskiego! Właśnie rusza najnowsza odsłona Solidnej Oferty, która poprzez ciekawostki promuje setki produktów w super cenach.
Akcja ma charakter prosprzedażowy, a jej głównym celem jest promocja atrakcyjnego cenowo asortymentu Praktikera. Kreacja kampanii została oparta na ciekawostkach dotyczących wybranych produktów z oferty oraz niestandardowym - nawiązujący do przekrojów technicznych – sposobie ich prezentacji. W ten sposób oprócz kosiarki promowana jest również myjka wysokociśnieniową, która wytwarza 18-krotnie większe ciśnienie wody niż wąż ogrodowy.
Oś komunikacji stanowią 15” spoty emitowane w najważniejszych stacjach telewizyjnych takich jak: TVP, TVP tematyczne, TVN oraz kanały TVN Mix oraz Polsat Mix. Akcji towarzyszą również intensywne działania BTL obejmujące specjalnie opracowaną gazetkę promocyjną oraz komunikację prowadzoną w marketach. Całość dopełnia dedykowana kampania online.
Po stronie firmy Praktiker za realizację kampanii odpowiedzialni są: Aneta Gacoń (BTL), Katarzyna Bala (BTL), Katarzyna Skąpska (ATL I BTL) oraz Karolina Więckowska (kampania online). Akcję koordynuje Joanna Pietras.
Ogólnopolska akcja promocyjna, która potrwa do 5 maja obejmuje wszystkie markety Praktikera oraz sklep internetowy i dotyczy wybranych produktów z asortymentu.
Tagi: