W 2017 roku fundusz Pradera konsekwentnie realizował strategię pozycjonowania i promocji zakupionych w kwietniu assetów, czego efektem jest 30 podpisanych umów najmu powierzchni handlowych w HOMEPARK Targówek, HOMEPARK Janki, HOMEPARK Rawa, HOMEPARK Franowo oraz w Domotece.
Każdy nowy najemca w obiekcie handlowym to dobra wiadomość dla jego właściciela. Jednak najemcy, którzy decydują się na przedłużenie współpracy na kolejne lata, cieszą podwójnie. Związanie marek długoterminowymi, stabilnymi umowami pozwala na konsekwentne i skuteczne budowanie pozycjonowania i promocji poszczególnych obiektów i, co najważniejsze, jest wyrazem zaufania najemców.
Decyzja o powołaniu przez Pradera nowej marki HOMEPARK i odświeżenie strategii marketingowej zakupionych obiektów zostały pozytywnie przyjęte przez najemców i rynek, co ma swoje odzwierciedlenie w postępach działań leasingowych.
Na przedłużenie umów najmu w HOMEPARK Targówek zdecydowały się już między innymi takie marki jak Rossmann czy Świat Dziecka. W centrum zostają także tak rozpoznawalne i lubiane brandy jak TK Maxx czy Sports Direct. W Domotece, galerii wyposażenia wnętrz oferującej unikalne marki oraz produkty uznanych projektantów i designerów, nowe umowy lub umowy przedłużające najem sfinalizowano w 2017 roku z 15 najemcami, co stanowi 26% wszystkich najemców obiektu. Łączna powierzchnia zajmowanych przez nich lokali to 3,659 m2. Na powierzchnie handlowe mieszczące się w HOMEPARK Janki podpisano 9 umów. Agentem komercjalizującym dla całego portfela HOMEPARK wraz z Domoteką jest Cushman & Wakefield. Na terenie wszystkich obiektów dynamicznie rozwijany jest również najem krótkoterminowy, za który odpowiada BNP Paribas Real Estate Poland.
- Liczby mówią same za siebie: przez 3 kwartały 2017 roku przedłużyliśmy umowy na ponad jedną czwartą powierzchni Domoteki i jedną piątą HOMEPARK Targówek. To bardzo optymistyczna prognoza na rok 2018 i kolejne lata. Za tak dobrymi wynikami stoi nie tylko kompetencja i doświadczenie firm zajmujących się leasingiem, ale przede wszystkim zaufanie najemców. Ich decyzje o dalszej współpracy to dla nas wyraźny sygnał, że kierunek rozwoju, który wybraliśmy dla nowych obiektów w naszym portfolio, jest słuszny
– komentuje Agata Brzezińska, Head of CEE w firmie Pradera, będącej właścicielem marki HOMEPARK.