Poznańska Galeria Malta otrzymała wyróżnienie w kategorii Centrum Handlowe Roku „Best Performance”. 17 października Polska Rada Centrów Handlowych (PRCH), ogłosiła zwycięzców czwartej edycji eksperckiego programu PRCH Retail Awards 2013 na najlepsze centrum i sieć handlową oraz kampanie marketingowe.
-
To dla nas prestiżowe wyróżnienie i wyraz uznania dla naszej pracy oraz podejmowanych przez nas działań marketingowych, tym bardziej, że zostaliśmy nominowani przez przedstawicieli branży. Jesteśmy dumni, że zostaliśmy docenieni jako jedno z najlepszych centrów handlowych w Polsce – mówi Tomasz Wojsz, dyr. galerii. -
Spełniliśmy wszystkie ważne wymagania w kryteriach oceny jury. Silną pozycję Galerii Malta w Poznaniu zawdzięczamy konsekwentnie realizowanej strategii rozwoju centrum, dynamice w działaniach dostosowanych do zmian zachodzących na rynku oraz skutecznej komunikacji marketingowej – dodaje.
Galeria Malta to obecnie największe centrum handlowo-rozrywkowe w zachodniej Polsce i zarazem jeden z kluczowych projektów zrealizowany na polskim rynku przez firmę Neinver, hiszpańskiego inwestora, dewelopera i zarządcę nieruchomości w Europie. Trzykondygnacyjny kompleks ma obecnie 162 tys. mkw. powierzchni całkowitej, 167 sklepów, punktów usługowych, wielosalowe kino, klub fitness, liczne kawiarnie i restauracje. Galeria Malta jest zlokalizowana w odległości 5 min. jazdy samochodem od centrum, przy skrzyżowaniu ulic Abpa A. Baraniaka i Katowickiej, w bezpośrednim sąsiedztwie Jeziora Maltańskiego i rekreacyjnych terenów poznańskiej Malty.
Tagi: