W warszawskiej galerii handlowej pod koniec ubiegłego roku otwarto pierwszy wspólny salon marki Phenome oraz Bynamesakke. Połączenie sprzedaży kosmetyków naturalnych oraz odzieży polskiej marki zyskało nazwę Organic Concept Store. Plany rozwoju zakładają otwarcia kolejnych salonów jeszcze w tym roku.
Inspiracją do współpracy obu marek stały się wyznawane przez nie wartości, takie jak działanie w oparciu o ochronę środowiska, a także wspólny target. Zarówno Phenome, jak i Bynamesakke, dbają o ekologię i wykorzystują do produkcji swojego asortymentu odnawialne surowce roślinne, pochodzące w większości z upraw ekologicznych. Kosmetyki Phenome od receptur po produkcję, w której używa się wielu składników aktywnych, powstają w Polsce. Podobnie jak kolekcje Bynamesakke, marki stawiającej na wygodę, jakość i prostotę. Ubrania szyte są w dużej mierze z Supima Cotton, czyli z bawełny z organicznych upraw, która jest miękka w dotyku, ma inny splot i świetnie się nosi.
Właśnie z tych powodów przedstawiciele firm podjęli decyzję o uruchomieniu 6 grudnia ubiegłego roku pierwszego salonu Organic Concept Store w galerii handlowej w Warszawie zlokalizowanej przy ul. Wołoskiej. Wkrótce na rynku pojawią się kolejne sklepy tego konceptu, których otwarcie zaplanowano w poznańskiej Galerii Malta oraz katowickiej Silesia City Center.
-
Dalsze plany marki to kolejne Organic Concept Story w dużych miastach w Polsce. Następne już na przełomie maja i czerwca tego roku - informuje Aldona Luterek, właścicielka Organic Concept Store.
Tagi: