Marka Top Secret z powodzeniem rozwija sieć sklepów outletowych, w których sprzedawane są w atrakcyjnych cenach, kolekcje marek modowych z minionych sezonów.
Idea rozwoju franczyzowej sieci outletowej powstała na początku 2014 roku. Bardzo szybko projekt wszedł w fazę realizacji w maju 2014 roku został otwarty pierwszy sklep w tej formule. Na koniec 2014 roku sektor modowy Redan liczył już 17 outletów o powierzchni około 90 m kw. W okresie letnim uruchomiono również punkty sezonowe z ofertą outletową w nadmorskich miejscowościach wypoczynkowych oraz w mazurskich Mikołajkach. W planach na rok 2015 jest uruchomienie kilkunastu sklepów outletowych, tak aby sieć liczyła 30-35 placówek o łącznej powierzchniach około 3 tys. m kw.
Forma sprzedaży outletowej jest wciąż bardzo popularna w Polsce, a kliencki chętnie dokonują zakupów markowych produktów w okazyjnej cenie. W tym roku również planowane jest uruchomienie punktów sezonowych w miejscowościach wypoczynkowych.
Tagi: