PostMaster będący częścią międzynarodowej korporacji Austrian Post Group, która łączy perfekcyjne rozwiązania logistyczne z komunikacją marketingową weźmie udział w projekcie Shopping Mall Marketing 2018.
Firma bazując na wieloletnim doświadczeniu związanym z dystrybucją materiałów reklamowych, rozwinęła nowe kompetencje.
Skuteczne wsparcie sprzedaży
PostMaster odkrywa na nowo potencjał komunikacji offline. Tworzy i wdraża rozwiązania, które realnie wspierają sprzedaż. Udowadniają, że materiał drukowany ma moc sprzedażową, trzeba tylko umieć ją odkryć.
Myślenie strategiczne
PostMaster tworzy i wdraża rozwiązania, które są spójnym elementem strategii sprzedażowych i marketingowych ich klientów. Są nie tylko ekspertem w dystrybucji, ale i partnerem, który doradza jak najefektywniej wykorzystać ten kanał. Pokazują miejsce komunikacji offline w rozwiązaniach omnichanelowych oraz wiedzą jak tworzyć i dystrybuować materiały, które realnie wzmocnią siłę przekazu.
Kreowanie konwersji
PostMaster pracuje z insightami Klientów swoich Klientów. Na bazie wiedzy o tym DO KOGO? O CZYM? I W JAKIEJ FORMIE? tworzą kreatywną koncepcję kampanii – takie rozwiązania generują konwersję "offline to offline" oraz "offline to online"! Firma rozwija system kontroli jakości oparty na aplikacji, za pośrednictwem której monitoruje jakość dystrybucji w trakcie jej trwania. Ciągle znajduje się w fazie dynamicznego rozwoju i zmian wierząc, iż jest to proces fascynujący nie tylko dla nich samych.
Zobacz więcej informacji o projekcie Shopping Mall Marketing 2018