Od stycznia do grudnia 2013 roku sieć Intersport Polska SA osiągnęła porównywalne obroty w stosunku do ubiegłego roku - z wyłączeniem jednorazowego zdarzenia, czyli dodatkowej sprzedaży licencjonowanych produktów UEFA Euro prowadzonej w roku 2012 na stadionach i strefach kibiców.
Narastająco od stycznia do grudnia 2013 roku spółka osiągnęła przychody netto ze sprzedaży towarów i usług w wysokości niemal 220 tysięcy złotych, czyli o 5,6% mniej w porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku.
W 2012 roku sieć Intersport Polska SA wypracowała obroty na poziomie ok. 233 tysięcy złotych z uwzględnieniem dodatkowego, jednorazowego przychodu w wysokości 13,323 tysięcy złotych ze sprzedaży licencjonowanych produktów UEFA Euro, która prowadzona była na wydzielonych 30 punktach handlowych zlokalizowanych na stadionach i strefach kibiców. Wyłączając wyżej wymienione jednorazowe zdarzenie z roku 2012, sieć Intersport Polska SA osiągnęła obroty wyższe o 0,1% w 2013 niż w roku ubiegłym.
W grudniu 2013 roku spółka wypracowała przychody netto ze sprzedaży w wysokości 27,572 tysięcy złotych, czyli o 6,8% niższe w stosunku do analogicznego okresu 2012 roku, w którym osiągnęła obrót na poziomie 29.595 tysięcy złotych.
Tagi: