27 lipca w Galerii Dominikańskiej miało miejsce ponowne otwarcie sklepu Tchibo. Sklepy sieci remontowane są co kilka lat, w celu zapewnienia im atrakcyjnego wyglądu. Sklep w Galerii Dominikańskiej przebudowany został według konceptu z 2011 roku.
-
Sklep został jeszcze lepiej przystosowany do potrzeb naszych klientów - podkreśla Zygmunt Michnowski, specjalista ds. serwisu i utrzymania sieci marki Tchibo. -
Rozbudowaliśmy część z ekspozycją naszych produktów, dostępnych w cotygodniowych kolekcjach. Zmieniła się również kolorystyka wnętrza sklepu. Wymieniliśmy także wszystkie wolnostojące meble w sklepie. Ostatnim elementem będzie odświeżenie ogródka kawowego przed sklepem – prace zostaną wykonane w ciągu najbliższych tygodni.
Poza przebudową dotychczasowych sklepów, sieć Tchibo planuje rozbudowę jeszcze w tym roku o kilka kolejnych lokali zlokalizowanych w centrach handlowych. Na lokalizacje sklepów wybierane są takie centra, w których przedstawiciele Tchibo widzą duży potencjał wynikający z siły nabywczej i relatywnie niskiej reprezentacji sklepów sieci.
Plany rozwoju Tchibo w Polsce, poza otwieraniem kolejnych punktów, mają jeszcze szerszy wymiar.
- Plany rozwoju sieci sklepów Tchibo związane są również z pracami nad jeszcze lepszym dopasowaniem naszych sklepów do zmieniających się potrzeb klientów, podążając drogą zapewnienia unikalnego doświadczenia zakupów. Będziemy się skupiać nad doskonaleniem asortymentu, dalszą standaryzacją i optymalizacją procesów - zaznacza Zygmunt Michnowski. -
Ważnym krokiem w rozwoju jest dla nas kontynuowanie synergii dwóch kanałów sprzedaży: sklepów stacjonarnych i sklepu internetowego Tchibo.pl. Wszystko po to, aby jeszcze lepiej odpowiadać na zmieniające się potrzeby klientów i doskonalić unikalne doświadczenie zakupów w Tchibo.
Tagi: