Czterysta czterdzieści tysięcy osób odwiedziło pierwsze nowoczesne centrum handlowo-usługowe w Inowrocławiu w ciągu pierwszego miesiąca od jej otwarcia. Obiekt został otwarty 8 maja br.
-
Jesteśmy bardzo zadowoleni z tego wyniku. Po pierwszych tygodniach od otwarcia odwiedzalność ustabilizowała się na poziomie 80-85 tys. wizyt tygodniowo – mówi Grzegorz Pękalski, prezes zarządu w Libra Project, inwestora galerii -
Ten dobry start jest składową kilku czynników. Na pewno bogata i różnorodna oferta handlowa z silną reprezentacją sklepów znanych, międzynarodowych marek sieciowych a także lokalnych, lubianych przez Inowrocławian. Drugim ważnym czynnikiem, który z pewnością miał wpływ na taką frekwencję jest nasza oferta wydarzeń i innych projektów marketingowych skierowanych do mieszkańców Inowrocławia. W każdym tygodniu organizujemy ciekawe akcje, konkursy, które przyciągają mieszkańców. Od początku zakładaliśmy, iż Galeria Solna ma być idealnym miejscem na zakupy, ale też miejscem, w którym można miło spędzić czas z przyjaciółmi czy też z rodziną. Oczywiście dobry wynik zobowiązuje nas do dalszej intensywnej pracy, aby utrzymać ten wysoki poziom.
Galeria Solna to również ogromny sukces procesu komercjalizacji. Tuż po otwarciu kolejni najemcy otworzyli swoje punkty. Otworzyły się salony: NC +, Play, sklepy Top Secret, La Booga, apteka oraz znana i lubiana przez mieszkańców Inowrocławia restauracja - Róże Fiołki i Aniołki. Na chwilę obecną stopień komercjalizacji wynosi 96%.
Skorzystaj z wyszukiwarki i znajdź więcej informacji o centrach handlowych w Inowrocławiu
Tagi: