Ponad 300 restauracji Subway w Polsce

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2015-06-09 | 13:01
O 20% (rok do roku), wzrosła w 2014 r. sprzedaż licencji franczyzowych na prowadzenie restauracji Subway w Polsce. 47% z nich zostało zakupionych przez obecnych już, posiadających co najmniej jedną restaurację, krajowych franczyzobiorców sieci amerykańskiego giganta gastronomicznego. Na koniec I kwartału 2015 r. Subway dysponował w Polsce 98 punktami zlokalizowanymi głównie w dużych galeriach handlowych, przy śródmiejskich deptakach, na dworcach kolejowych, a nawet stacjach benzynowych.
- W skali globalnej aż ok. 80% franczyzobiorców Subway to tzw. Multi Unit Owners - przedsiębiorcy posiadający więcej niż jedną restaurację. Widzimy ten trend również w Polsce, ale oczywiście poszukujemy nowych partnerów. Docelowo w Polsce zamierzamy przekroczyć liczbę 300 restauracji. To oznacza, że dopiero zrealizowaliśmy 1/3 naszych planów – informuje Martin Princ, odpowiedzialny za rozwój marki Subway w Europie Środkowo-Wschodniej.
Średnia wartość sprzedaży Subway w Polsce wzrosła w ubiegłym roku o 4%, a w ujęciu ilościowym produktów była wyższa o 5%. Zwiększył się również do 10,5% udział polskich restauracji Subway na mapie regionu środkowo-europejskiego obejmującego Bułgarię, Czechy, Gruzję, Rosję, Rumunię, Słowację, Słowenię i Węgry.  Łącznie działa tam 878 restauracji, najwięcej w Rosji - 665.
- Polska jest dla nas perspektywicznym rynkiem nie tylko ze względu na potencjał ludnościowy. Widzimy wyraźną zmianę nawyków żywieniowych i, może z lekkim opóźnieniem wobec południowych sąsiadów, ale rosnącą kulturą spożywania posiłków poza domem. To trampolina do dalszego rozwoju zarówno sieci Subway jak i naszych franczyzobiorców – dodaje Martin Princ.
Subway, to powstała w USA, obecnie największa na świecie sieć tzw. restauracji szybkiej obsługi. Globalnie posiada dziś prawie 44 tysiące lokali w 110 państwach. Od 2011 roku jest pod tym względem liderem rynku wyprzedzającym konkurencję. Łączne przychody sieci za 2014 rok sięgnęły 18,2 mld USD. Według magazynu Forbes marka Subway za 2014 r. uplasowała się na 85 pozycji listy 100 najcenniejszych marek na świecie i jest wyceniana na 6 miliardów dolarów.
Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2015-10-30 do 2015-10-30

Ponad 300 restauracji Subway w Polsce

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.