Grupa Redan osiągnęła narastająco przez ostatnich 10 lat, czyli od momentu debiutu na warszawskim parkiecie Giełdy Papierów Wartościowych ponad 3,1 mld zł przychodów. Właściciel marek odzieżowych Top Secret, Troll i Drywash oraz sieci dyskontowej TextilMarket powiększył w tym czasie powierzchnię handlową o 1200%.
30 grudnia 2013 r. mija 10 rocznica debiutu Redanu na Giełdzie Papierów Wartościowych. -
Obecność na rynku publicznym okazała się kluczowa dla rozwoju naszej działalności w minionej dekadzie. Ponad trzykrotnie zwiększyliśmy skalę naszego biznesu, porównując osiągane obecnie przychody z tymi sprzed dziesięciu lat. Wyszliśmy z ofertą za granicę, rozwijając dynamicznie sieć handlową i promując własne marki. Zrezygnowaliśmy natomiast z nisko marżowej sprzedaży hurtowej. W tym czasie przechodziliśmy także przez trudne okresy, ale to właśnie dzięki wsparciu inwestorów, pokonaliśmy trudności wzmocnieni do dalszego dynamicznego rozwoju Grupy - powiedział Radosław Wiśniewski, prezes zarządu Redan SA i założyciel odzieżowej grupy.
Od czasu debiutu Grupy Redan skonsolidowane obroty ze sprzedaży wyniosły 136,7 mln zł. Dominujące znaczenie miała wówczas sprzedaż hurtowa. Dla porównania przez pierwsze jedenaście miesięcy 2013 r. przychody wzrosły już do 410,7 mln zł, które zapewniła sprzedaż artykułów pod własnymi markami. Wynik ten nie uwzględnia jeszcze grudniowej sprzedaży, która ze względu na sezonowość ma największy wpływ na roczne obroty. Narastająco przez dziesięć lat od momentu wprowadzenia akcji Spółki do giełdowego obrotu łączne przychody ze sprzedaży przekroczyły już 3,1 mld zł. -
Naszą obecność na warszawskim parkiecie zaczynaliśmy z 41 placówkami. Teraz, w ramach dwóch filarów: segmentu dyskontowego i modowego funkcjonuje blisko 600 sklepów - podkreślił Radosław Wiśniewski.
Powierzchnia handlowa przez 10 ostatnich lat zwiększyła się z 8,5 tys. mkw. na koniec 2003 r. do około 100 tys. mkw. na koniec minionego miesiąca br. Oznacza to wzrost o ponad 1200%. -
Systematycznie rozwijamy nowe kanały dystrybucji. Coraz większe znaczenia w segmencie modowym nabiera handel e-commerce. Ostatnio wdrożyliśmy nową platformę sprzedażową, zapewniającą wiele funkcjonalności, które umożliwiają nam lepsze zarządzanie i efektywniejsze oferowanie asortyment - dodał prezes Redan SA. Rozwój technologii daje wiele nowych możliwości sprzedaży. -
Będziemy chcieli je wykorzystywać mając na celu maksymalizację efektywności działania - zapewnił Radosław Wiśniewski.
Tagi: