Ponad 2 miliony użytkowników

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2011-01-13 | 16:00
Galeriehandlowe.pl – największy portal o rynku powierzchni handlowych w Polsce – bije kolejne rekordy oglądalności. Tylko w grudniu 2010 roku witrynę odwiedziło ponad 250 tys. użytkowników, którzy wygenerowali niespełna milion odsłon. Natomiast w całym 2010 roku portal został odwiedzony przez ponad 2 mln użytkowników, generujących 7,7 mln odsłon.
Ponad 8500 publikacji
Galeriehandlowe.pl z pełnym sukcesem zrealizowały strategię działania zaplanowaną na 2010 rok. Portal rozbudowany o nowe działy i funkcjonalności stał się bardziej przejrzysty dla użytkowników, umożliwiając im jeszcze szybsze i skuteczniejsze dotarcie do poszukiwanych informacji. A było w czym wybierać, bowiem ilość publikacji, udostępnianych internautom jest naprawdę imponująca.
W 2010 roku opublikowaliśmy ponad 8500 informacji o rynku powierzchni handlowych w Polsce, nowych najemcach galerii handlowych, ciekawych wydarzeniach w centrach, jak również najnowszych kolekcjach czołowych, polskich i światowych brandów. Dziennikarze poszczególnych działów na bieżąco, a przede wszystkim rzetelnie informowali o nowościach oraz przedstawiali lokalne problemy i śledzili postępy nowobudowanych galerii handlowych.

fot. Liczba odsłon
źródło: stat24.com

Ilość publikacji w 2010 roku według poszczególnych działów:
  • Aktualności (zbiór najważniejszych informacji o eventach i imprezach, organizowanych przez centra i galerie handlowe) – 3100 artykułów
  • Aktualności B2B (zbiór informacji biznesowych, związanych z rynkiem powierzchni handlowych i kierowanych do firm powiązanych z tematyką branży) – 2900 artykułów
  • Komentarze B2B (wypowiedzi ekspertów i przedstawicieli rynku powierzchni handlowych w Polsce) – 188 artykułów
  • Kolekcje (publikacje powstałe przy współpracy z Top Managementem największych sieci handlowych, posiadających swoje salony sprzedaży w centrach handlowych na terenie całej Polski)  – 296 artykułów
  • Promocje w sklepach ( informacje o promocjach, przecenach i wyprzedażach w sklepach największych sieci handlowych ) – 1963 artykułów
  • Wydarzenia w centrach (fotorelacje z minionych imprez i wydarzeń w centrach handlowych) – 160 artykułów

Galeriehandlowe.pl objął swoim patronatem wiele branżowych imprez m.in.:
  • Konferencja Powierzchni Handlowych Europy Środkowej i Wschodniej "RETAIL VISION"
  • III Retail Marketing Forum
  • Konferencja "Marketing Centrów Handlowych"
  • Marketing w sieciach i galeriach handlowych
  • Forum Najemców Centrów Handlowych
  • PRCH HR Business Forum
  • II Kongres Mody
  • II Kongres Wyposażenia Wnętrz
  • Comarch Retail Innovation Center
  • VII Edycja Projektu Real Estate Conference
  • Retail Innovation & Marketing Forum

Ekipa portalu była również obecna podczas ważnych wydarzeń w świecie handlu, takich jak otwarcia nowych galerii handlowych np. Agory Bytom.
717 centrów handlowych oraz 16356 sklepów
W portalu Galeriehandlowe.pl prezentuje się już 717 centrów handlowych, 16356 sklepów i 25 tys. produktów największych sieci handlowych, dostępnych w sklepach na terenie całego kraju! Co więcej, ta imponująca baza cały czas się rozrasta! Wynik ten zawdzięczamy przede wszystkim nowym Klientom, podejmujących współpracę z portalem, jak również wszystkim, którzy przysyłają do nas informacje.
Warto zaznaczyć, że wszystkie zamieszczone dane i prezentacje są na bieżąco aktualizowane przez moderatorów portalu, aby użytkownicy mieli dostęp do ważnych i sprawdzonych informacji.
Galeriehandlowe.pl to nie tylko „galeria wiedzy o centrach handlowych”, lecz również pomocne narzędzie w wyszukiwaniu najciekawszych i najbardziej atrakcyjnych systemów franchisingowych. Potencjalnych franczyzobiorców myślących o założeniu własnego przedsiębiorstwa w oparciu o sprawdzone reguły z pewnością ucieszy fakt, że w swojej bazie mamy już 391 systemów franczyzowych.

fot. Liczba użytkowników
źródło: stat24.com

126 katalogów i gazetek promocyjnych
W 2010 roku został wprowadzony w portalu nowy dział „Gazetki promocyjne”, umożliwiający pobranie w wygodnej formie (plik PDF) i przejrzenie interesujących gazetek oraz katalogów. Opublikowaliśmy już 126 gazetek promocyjnych centrów handlowych i sieci handlowych, które zostały pobrane przez użytkowników ponad 25 tys. razy. Dział ten dla wielu użytkowników jest wygodną i pomocną formą przydatną w podjęciu decyzji o zakupie konkretnego produktu.
Kolejnym ważnym działem debiutującym w portalu były z pewnością „Komentarze B2B”. Wypowiedzi znanych z branży handlowej osób, prezesów dużych sieci jaki i dyrektorów centrów handlowych oraz firm zarządzających nieruchomościami, odzwierciedlały sytuację ekonomiczną na rynku, prognozowały wyniki finansowe, nieraz przedstawiały również problemy i naświetlały bieżące wydarzenia.
Rok 2010 był szczególny z innego jeszcze powodu… Dokładnie 5 listopada ruszył oficjalny kanał Galeriehandlowe.pl w serwisie YouTube, który poszerzył dotychczasową działalność portalu o nowe, audiowizualne formy promocji. Do tej pory na kanale można obejrzeć 16 filmów. Nasza ekipa filmowa odwiedziła m.in.: CH Auchan w Płocku, Piasecznie, Sosnowcu, Katowicach, Częstochowie, Żorach, Mikołowie, Bielsku-Białej, Warszawie, Krasnem, Galerię Victoria w Wałbrzychu, Galerię Agora Bytom, Centrum M1 w Poznaniu, Galerię Pomorską w Bydgoszczy, CH Ptak w Rzgowie pod Łodzią, Galerię Panorama w Poznaniu.
Biuletyn B2B i Kolekcje
Biuletyn B2B wydawany przez naszą redakcję od roku, zyskał już stałe grono odbiorców. Wśród jego czytelników znaleźli się zarówno zarządcy, jak i najemcy centrów handlowych oraz firmy powiązane z rynkiem nieruchomości komercyjnych. Biuletyn poruszający również tematykę nowobudowanych obiektów zyskał uznanie także wśród firm budowlanych oraz zajmujących się komercjalizacją.
Druga połowa roku 2010 była dla nas szczególnie ważna pod kątem promocji sieci handlowych. Nawiązaliśmy współpracę z największymi markami w Polsce i dzięki temu tylko w sezonie jesienno-zimowym opublikowaliśmy ponad 200 artykułów. Dużym sukcesem okazał się zupełnie nowy projekt - Biuletyn KOLEKCJE jesień/zima 2010-2011, który na 115 stronach przedstawiał 98 najciekawszych kolekcji największych sieci handlowych. W ciągu zaledwie 52 dni promocji Biuletyn został pobrany przez 4723 osoby natomiast aż 17 374 użytkowników przeczytało artykuł promujący aktualne kolekcje.
- To dla nas ogromny sukces bowiem pozyskanie i publikacja tylu aktualnych informacji jest dużym wyzwaniem dla całego zespołu - mówi Eliza Mrowińska, specjalista ds. promocji sieci handlowych - Nie jesteśmy kolejnym portalem modowym przedstawiającym mnóstwo informacji o modzie i kolekcjach bez względu na to czy te produkty są dostępne w Polsce czy też nie. Skupiamy się na polskich konsumentach, którzy cenią swój czas i przed zakupami w centrum handlowym chcą zapoznać się z ofertą produktową jego najemców. Tym bardziej cieszy nas fakt, że z dnia na dzień coraz więcej sieci handlowych obdarza nas zaufaniem i jest zainteresowanych prezentacją kolekcji swoich produktów na łamach portalu Galeriehandlowe.pl. Naszym celem na nowy rok jest nawiązanie współpracy z jeszcze większą ilością brandów, zarówno z tymi markami, które posiadają sklepy na terenie całego kraju jak i z tymi mniejszymi, lokalnymi – dodaje.
Niesłabnącym zainteresowaniem cieszy się również katalog „Promocje w sklepach”. W 2010 roku opublikowaliśmy blisko 2000 informacji przedstawiających aktualne promocje, wyprzedaże, oferty i konkursy organizowane na terenie sklepów. Jesteśmy pewni, że liczba ta zdecydowanie wzrośnie w nowym roku bowiem tylko w pierwszej połowie stycznia 2011 zaprezentowaliśmy już 116 zimowych wyprzedaży. Jesteśmy niekwestionowanym liderem w tej dziedzinie.
Warto wspomnieć również o katalogu „Centra Handlowe w budowie 2010-2014”, obszernej bazie dostępnej on-line, zawierającej wiadomości o nowobudowanych galeriach handlowych w Polsce, firmach budowlanych, architektonicznych i agencjach wynajmujących. Katalog zawiera już około 300 inwestycji!
Powyższe statystyki utwierdzają nas w przekonaniu, że podążamy w dobrym kierunku. Portal Galeriehandlowe.pl stanowi źródło rzetelnych i obiektywnych informacji, których w epoce dominującego internetu jest coraz mniej. Pojawiające się wiadomości są przez naszą redakcję poddawane selekcji tak, by w rezultacie zaprezentować jedynie informacje związane z rynkiem powierzchni komercyjnych. Nasi użytkownicy cenią konkretne i aktualne dane, a te staramy się z jak największą precyzją przedstawiać.
Rynek centrów handlowych powiększa się i ewoluuje. Portal Galeriehandlowe.pl również nie ustaje w wysiłkach, aby jak najszybciej reagować na te zmiany, rozwijając kolejne ciekawe działy tematyczne, korzystając przy tym z coraz bardziej zaawansowanych narzędzi.  Już niebawem użytkownicy mogą się spodziewać kolejnych nowości, o których oczywiście będziemy systematycznie informować.
Zapraszamy do ciągłego monitorowania portalu Galeriehandlowe.pl
Zespół Galeriehandlowe.pl
Tagi:
Oceń artykuł:

Zobacz także

Ponad 2 miliony użytkowników

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.