Polskie marki e-papierosów zdobywają rynki zagraniczne

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2013-12-20 | 18:30
Polska sieć sprzedaży e-SmokingWorld odnotowała w roku 2013 kilkukrotny wzrost sprzedaży e-commerce w Holandii oraz na rynkach Ukrainy i Rosji. W przyszłym roku specjalistyczne polskie sklepy z e-papierosami powstaną w Holandii. Właściciel sieci wstrzymuje planowane inwestycje na Ukrainie.
Oferta polskiej sieci sprzedaży e-SmokingWorld, która jest niekwestionowanym liderem na krajowym rynku papierosów elektronicznych, staje się coraz bardziej popularna na rynkach zagranicznych. Jak wynika ze wstępnych danych, tylko w segmencie e-commerce w okresie I-IV kwartału 2013 polska firma odnotowała m.in. blisko 4-krotny wzrost sprzedaży internetowej dla klientów z Holandii. 3-krotnie wzrosła liczba internetowych klientów z Rosji i Ukrainy, dokonujących zakupy w sieci e-SmokingWorld. Jeśli chodzi o platformy zakupowe, nastąpił 3-krotny wzrost zakupów dokonywanych za pomocą urządzeń mobilnych.
Należąca do Grupy CHIC sieć e-SmokingWorld posiada w Polsce ponad 1.000 sklepów specjalistycznych. Jest jednym z liderów na europejskim rynku e-papierosów, właścicielem m.in. marek Volish, Mild, Provog, Cottien, P1.
- Jesteśmy krok przed konkurencją. Skutecznie wdrażamy projekty rozwojowe w zakresie technologii, marketingu i ekspansji na rynkach zagranicznych. W styczniu tego roku planujemy uruchomienie europejskiego centrum logistycznego w Ostrzeszowie. Na początku III kwartału 2014 powinna powstać sieć naszych sklepów specjalistycznych w Holandii. Niestety, planowane w przyszłym roku inwestycje na Ukrainie wstrzymujemy ze względu na niestabilną sytuację polityczną w tym kraju - mówi Patryk Urban, członek zarządu Grupy CHIC.
Obecna wartość globalnego rynku e-papierosów jest szacowana na około 2 mld euro. Analitycy obserwujący rynek elektronicznych papierosów przewidują, że w ciągu 10 lat może on objąć swoim zasięgiem rynek tradycyjnych papierosów wart 700 mld dolarów. Według prognoz analityków tylko do roku 2017 wartość tego rynku wzrośnie blisko pięciokrotnie - do 10 miliardów dolarów.
Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2014-03-30 do 2014-03-30

Zobacz także

Polskie marki e-papierosów zdobywają rynki zagraniczne

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.