POLOmarket poza dotychczasowymi standardowymi metodami analizy i zarządzania doświadczeniami swoich klientów wdrożył dodatkowy system, za pośrednictwem którego od 3 lutego jego klienci mogą wyrażać opinie na temat dokonywanych w sklepach sieci zakupów.
Jesteśmy siecią handlową, która od zawsze wnikliwie słucha swoich Klientów. Wdrożenie systemu Opinello to tylko potwierdzenie, że Customer Experience traktujemy bardzo poważnie. Mamy świadomość, że przy obecnym, bardzo konkurencyjnym rynku, sieci handlowe muszą budować swoje strategie, uwzględniając jednocześnie ciągle rosnące oczekiwania swoich Klientów
– informuje Krzysztof Szultka, dyrektor marketingu w POLOmarkecie.
Dzięki temu systemowi POLOmarket pozna nie tylko opinie Klientów na temat asortymentu, skuteczności dotarcia ze swoimi materiałami reklamowymi czy jakości obsługi. Przede wszystkim będzie mógł w sposób ciągły monitorować poziom satysfakcji z dokonywanych w sklepach sieci zakupów. Tym samym POLOmarket będzie kolejną, po m.in. Castoramie, Netto, Media Markt i Saturn, firmą wdrażającą filozofię Customer Centric Company.