Celem kongresu jest stymulowanie rozwoju handlu w Polsce poprzez zbliżanie do siebie jego kluczowych uczestników, zgodnie z hasłem przewodnim: Zacieśniamy relacje z handlem!
Agenda spotkania podzielona jest na cztery sesje równoległe:
• Rynek Detaliczny, hurtowy i dystrybucja
• Zakupy, sprzedaż i marka własna
• Shopper marketing, category&brand management
• Łańcuch dostaw
Szczegółowy program spotkania dostępny jest na stronie: www.retail-conferences.com/pl/program.
W spotkaniu udział weźmie kilkuset przedstawicieli największych sieci handlowych, producentów towarów szybko zbywalnych oraz dostawców rozwiązań i usług. Wśród ponad 60 prelegentów znajdują się prezesi, członkowie zarządów i dyrektorzy m.in. Jeronimo Martins Group, Tesco Polska, Tradis, Makro Cash&Carry, Stokrotka, Netto, Piotr i Paweł, Polska Grupa Supermarketów, Grupa Muszkieterów, Grupa Kapitałowa Specjał, Dayli Polska, Polbita, Lewiatan Holding, Alma Market, Chata Polska, Intermarche X5 Retail Group Rosja, ITM Enterprises Francja, MAR-OL, Alma Market, Polbita, Kefirek.
Podczas Kongresu rozdane zostaną po raz czwarty nagrody
Retailer of the Year. Wybrany przez dostawców, wyróżniające najlepsze sieci handlowe w Polsce.
Poland & CEE Retail Summit
19 i 20 marca 2014
Warszawa
Szczegółowe informacje na temat kongresu znajdują się na stronie www.retail-conferences.com/pl
Informacji dotyczących wydarzenia udziela:
Łukasz Hińcz, project manager
tel: +48 12 350 54 20, mob: +48 606 783 792
email: lukasz.hincz@bluebusinessmedia.com