Internetowy Outlet Tescoma działa już ponad 6 miesięcy - uruchomiony został 27 lutego bieżącego roku. Można w nim kupić akcesoria kuchenne w cenach obniżonych nawet o 70%. Produkty podzielone są na następujące kategorie: gotowanie, serwowanie, pieczenie oraz inne akcesoria. Sam outlet jest przejrzysty, nowoczesny i skierowany przede wszystkim do klientów i fanów czeskiej marki.
- Pomysł otwarcia Outletu w Polsce przyszedł z Czech, gdyż tam działa on już długo i prężnie - wyjaśnia Karolina Tumanis z Tescoma Polska. -
Niestety u nas zainteresowanie jest małe, zdajemy sobie sprawę, iż winą jest brak reklamy.
W ocenie przedstawicieli marki znaczenie tego typ formy sprzedaży będzie jednak rosnąć. Karolina Tumanis zaznacza: -
E-sklep to świetny kanał sprzedaży i z pewnością będzie się on rozwijał w Polsce jak i na świecie. Coraz więcej ludzi kupuje przez internet, a powody tego są różne i jakże uzasadnione. W pędzie dzisiejszego życia coraz więcej osób woli przeznaczyć swój cenny, wolny czas rodzinie czy swoim pasjom, niż na chodzenie od sklepu do sklepu. Siadając przy komputerze robimy to w 15 minut i jeszcze kurier dostarczy nam to do domu.
Tescoma to czeska firma oferująca kompletny
asortyment naczyń kuchennych ze stali nierdzewnej, narzędzi oraz pomocy
do gotowania i serwowania. Marka jest znana i lubiana za naszą
południową granicą. Dotychczasowa działalność Tescoma w Polsce
koncentrowała się na sprzedaży internetowej i współpracy z
hipermarketami.
Tagi: