W ubiegłym roku lizaki w kształcie serc, m.in. z motywem czerwono-białej spirali, zrobiła dla firmy Rossmann Manufaktura Cukierków. Cały dochód z akcji - 350 tys. zł - został przekazany Stowarzyszeniu Szlachetna Paczka. W tym roku spodziewany jest podobny sukces. Lizaki, jak rok temu, kosztują 5 zł.
Szlachetnej Paczki przedstawiać nie trzeba, na dobre zadomowiła się w sercach Polaków. Dzięki zaangażowaniu wolontariuszy, darczyńców i dobroczyńców dwa tygodnie przed świętami Bożego Narodzenia rodziny w trudnej sytuacji życiowej otrzymują paczki nie tylko zaspakajające ich potrzeby, ale również spełniające marzenia. Taka pomoc podkreśla godność obdarowanych, bo oprócz rzeczy materialnych rodziny dostają sygnał, że nie są same. Szlachetna Paczka inspiruje ludzi do wygrywania swojego życia, do stawania się bohaterem.
Działania Szlachetnej Paczki można wspierać na kilka sposobów: przygotowując świąteczny zestaw, dołączając do Klubu Filantropa lub pomagając wybranemu dziecku z Akademii Przyszłości. Akademia daje dzieciom „rybę” (np. wyprawkę szkolną) i wędkę (jak choćby umiejętność odpowiadania przy tablicy), a co najważniejsze, kształtuje w nich charakter „wędkarza” - uczy, jak radzić sobie w szkole i w życiu.