Jula pierwsze dwa sklepy otworzyła jesienią 2011 w Warszawie, potem kolejne otwarcia następowały szybko po sobie – Wrocław, Łódź, Lublin, Słupsk, Gdańsk, Gliwice i Poznań. Tak w ciągu 24 miesięcy sieć zdobyła polski rynek i sympatię Polaków. Jula - znany i lubiany w Skandynawii koncept – multimarket, w którym klienci w jednym miejscu znajdą zarówno narzędzia do remontu domu, do ogrodu i garażu, sprzęt sportowy, produkty biurowe, AGD czy akcesoria motoryzacyjne staje się coraz bliższy mieszkańcom polskich miast.
-
Widzimy w Polsce wciąż olbrzymi potencjał i planujemy dalszy rozwój naszej sieci a co za tym idzie kolejne otwarcia w wybranych lokalizacjach. Bardzo cieszy mnie, że w drugą rocznicę otwarcia naszego pierwszego sklepu możemy spotkać się na kolejnym - tym razem 10 otwarciu multimarketu Jula. Bielsko-Biała, gdzie powstał nowy sklep to jednak nie koniec –planujemy kolejne – najbliższe już na wiosnę w Szczecinie. – powiedział Daniel Adamiuk Country Manager Jula.
W Jula szeroki wybór gwarantuje asortyment ponad 13.000 wyselekcjonowanych produktów, często marek własnych - niedostępnych w innych sklepach, ale uznanych i docenianych w Szwecji czy Norwegii. Jula to „raj” dla majsterkowiczów i fachowców. Oferta w samym sklepie, podzielona została na 8 części tematycznych: Narzędzia i maszyny, Artykuły budowlane i farby, Elektryka i oświetlenie, Odzież artykuły BHP, Ogród, Wypoczynek, Artykuły motoryzacyjne oraz AGD i RTV
Tagi: