Podsumowanie Targów ReDI - Nowe sieci handlowe coraz bliżej Polski, droga prowadzi przez Warszawę

2017-06-12 | 00:00

7-8 czerwca na Stadionie Narodowym w Warszawie odbyła się czwarta edycja Targów ReDI.  Bardzo duże zainteresowanie Polską przełożyło się w tym roku na rekordową obecność ponad 40 nowych marek handlowych, które interesują się otwarciem swoich placówek nad Wisłą.

„Rozmowy z przedstawicielami marek toczyły się od końca 2016 roku, oprócz reprezentantów marek europejskich, w ReDI wzięli udział goście z USA, Ukrainy i Turcji. Nie powiedzieliśmy jeszcze jednak ostatniego słowa, mamy już deklarację, że w przyszłorocznej edycji targów udział wezmą inne sieci, których plany ekspansji w naszym regionie nie były jeszcze na tyle dojrzałe, żeby mogły wziąć udział w tej edycji”-
 powiedział Radosław Knap, Dyrektor Generalny PRCH.

Ponadto w czwartej edycji targów ReDI uczestniczyło niemal 400 przedstawicieli sieci handlowych i usługowych obecnych na polskim rynku. ReDI to jedna z niewielu okazi w roku, kiedy zarządcy, deweloperzy i usługodawcy centrów handlowych mogą spotkać tak szeroki wachlarz najemców. Nie dziwi zatem fakt, że podczas targów zostało podpisanych  kilka umów najmu w centrach handlowych.

Tegoroczne targi ReDI były też miejscem ważnych spotkań: deweloperów i sieci handlowych z przedstawicielami kilkunastu miast, którzy prezentowali ofertę gruntów inwestycyjnych oraz lokali na wynajem w atrakcyjnych lokalizacjach. Strefa Miast była również okazją do budowania dobrych relacji z samorządami, ważnych dla codziennego funkcjonowania lokali i obiektów, które znajdują się na ich terenie.

Oprócz nowych i ekspandujących sieci handlowych, miast, deweloperów, zarządców, usługodawców i branżowych ekspertów, targi były także okazją do poszerzenia wiedzy podczas paneli ReDI to Talk. 

„W ubiegłym roku w Polsce pojawiły się 22 nowe marki. Polski rynek gotowy jest na kolejne nowe sieci, a tych zainteresowanych rozwojem nad Wisłą nie brakuje. Z naszej perspektywy cieszy, że ponad 40 nowych brandów zdecydowało się na otwarcie na polski rynek i uczestnictwo w targach ReDI.


Polska Rada Centrów Handlowych jako stowarzyszenie działające na rzecz branży aktywnie zabiega o to, aby nowe marki interesowały się naszym krajem, a firmy działające na naszym rynku miały szansę spotkać ich przedstawicieli. – powiedział Radosław Knap, dyrektor generalny, Polska Rada Centrów Handlowych.

Polska Rada Centrów Handlowych już teraz rozpoczęła zabiegi o pozyskanie przedstawicieli nowych marek w piątek edycji ReDI 2018. Celem organizatora jest pobicie tegorocznego rekordu i skierowanie zainteresowania mocniej w stronę brandów i dystrybutorów obecnych w Europie oraz ekspandujących z Bliskiego i Dalekiego Wschodu.

 

Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2017-06-07 do 2017-06-08

Fot: Polska Rada Centrów Handlowych Źródło: Polska Rada Centrów Handlowych

Podsumowanie Targów ReDI - Nowe sieci handlowe coraz bliżej Polski, droga prowadzi przez Warszawę

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.