Rok 2016 był dla T-Mobile bardzo intensywnym rokiem, także pod kątem komunikacyjnym. Ich reklamowy format „Hity od T-Mobile” wielokrotnie podbił serca internautów. Należy przypomnieć, że produkcja z Tomaszem Kotem i Robertem Lewandowskim w zaledwie tydzień po premierze osiągnęła pułap miliona odtworzeń (teraz jest już blisko 2,7 mln), a reklama z Mają Ostaszewską i Piotrem Stramowskim, podobnie jak najnowsza świąteczna odsłona Smartfonerii z Patricią Kazadi i Piotrem Kędzierskim liczą ponad milion wyświetleń. Aż trzy razy T-Mobile zdobył w tym roku pierwsze miejsca w comiesięcznych rankingach YouTube Ads Leaderboard – najchętniej oglądanych spotów reklamowych na YouTube.
Z rozmachem T-Mobile uruchomił polską edycję projektu Electronic Beats, tworząc platformę komunikacji o i z cyfrowej kulturze w ramach której ponad 100 tysięcy widzów oglądało koncerty, które transmitowaliśmy na żywo w Internecie. To tyle samo ile uczestniczyło w nich na żywo.