Galeria Renova przedstawia podsumowanie 2016 roku. Był to rok kolejnych pozytywnych zmian i konsekwentnej realizacji obranej strategii.
Galeria w trakcie ubiegłego roku przedłużyła umowy z wieloma obecnymi najemcami, takimi jak RTV Euro AGD, Ziaja, CCC, Pralnia Panda, Ray Obuwie, Prezent, Butik czy Toy Planet. W Galerii pojawiły się również nowe marki, które poszerzyły dostępną ofertę. Do grona najemców w kwietniu 2016 roku dołączyło Centrum Medyczne Unicare, renomowana placówka ginekologiczno – położnicza o wysokim standardzie, wykwalifikowanym personelu oraz najwyższej jakości sprzęcie do badań usg Voluson E8. We wrześniu obok fitness klubu Pure Jatomi otwarty został lokal firmy Triceps z odżywkami i suplementami diety dla sportowców. Pod koniec 2016 roku otwarta została Klockownia – wyjątkowe miejsce dla dzieci łączące w sobie zalety placu zabaw i centrum edukacji. Na powierzchni ponad 300 m kw. oddano dzieciom do dyspozycji 100 tysięcy klocków o unikalnych kształtach, różnorakiej strukturze i wielkości. W grudniu roku swój lokal powiększyła Cosmedica – z 214 m kw. na 311 m kw. – wzbogacając ofertę apteczną o rozbudowanie strefy zdrowego stylu życia i urody. Zakończyła się również rozbudowa sklepu TXM, w toku jest poszerzenie powierzchni przez KIK. Do grona najemców z ofertą gastronomiczną na początku 2017 roku dołączyło Bistro Alla Testa, specjalizujące się w potrawach kuchni polskiej i ukraińskiej.
Obecny stopień komercjalizacji Centrum znajduje się na poziomie ponad 95%, przy stałym wzroście odwiedzalności oraz obrotów, które w skali roku zwiększyły się o ponad 5% w stosunku do roku poprzedniego, i średniego koszyka zakupowego.
Oferta handlowo-usługowa w Galerii Renova jest obecnie bardzo silnie reprezentowana przez najważniejsze marki obranego przez nas segmentu, w tym KIK, Pepco, TXM, Szachownicę, C&A czy Top Secret. Konsekwentnie ją poszerzamy, dobierając uważnie partnerów pod kątem stałego wzbogacania asortymentu dostępnego w Galerii. W ten sposób realizujemy naszą misję, która polega na zaoferowaniu klientom bardzo szerokiego wachlarza produktów od odzieży po artykuły do domu i usługi, a wszystko to w najbardziej atrakcyjnych cenach na rynku
– mówi Dorota Beltrani, Dyrektor ds. Komercjalizacji w firmie NAPOLLO, która jest właścicielem centrum.