Tym razem tłem dla wiosenno – letniej kolekcji jest Nowy Orlean. Marka niezmiennie stawia na muzyczne klimaty, autentyczność i sporą dawkę denimowych stylizacji. Wszystko sportretowane w niezwykłym nastroju południowego USA. Kampanię marki dopełnia film promocyjny, którego tłem jest przebój zespołu Black Keys, tegorocznego headlinera festiwalu Open’er.
W najnowszej kampanii House śledzona jest wędrówka młodej pary po klimatycznym Nowym Orleanie. To tam, na wąskich uliczkach i w miejscowych pubach rozbrzmiewa muzyka, która jest źródłem współczesnego jazzu, bluesa i rock’n’rolla.
Dobór miejsc do najnowszej sesji House również nawiązuje do historii muzyki popularnej: od plantacji bawełny, na której kręcono zdjęcia do filmu „Zniewolony”, w reż. Steve’a Mc Queena, przez słynną nowoorleańską Burbon Street, do legendarnego studia nagraniowego Primal On Vinyl, w którym swoje płyty nagrywała między innymi Erykah Badu czy Mos Def.
Autorką niezwykle klimatycznych zdjęć do najnowszej kampanii House jest kalifornijska fotograf polskiego pochodzenia - Magdalena Wosińska. Obrazy przepełnione słoneczną estetyką oddają autentyczny nastrój południa i wiosenno - wakacyjnych impresji. Fotograf poza swoją pasją zajmuję się także tworzeniem muzyki - przez 8 lat grała na gitarze w rockowym zespole.
Działania marki House w tym sezonie będą skupione na jej muzycznym charakterze. Marka będzie wspierać niezależne przedsięwzięcia muzyczne oraz partnerować dużym koncertom.
Tagi: