Plany ekspansji marki Centro

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2012-10-02 | 16:30
Międzynarodowa sieć obuwnicza Centro zadebiutowała w naszym kraju w połowie ubiegłego roku. Od tej pory otworzyła w Polsce ponad 40 salonów o powierzchni od 300 do 700 mkw. oferujących najmodniejsze obuwie w przystępnych cenach. Do końca 2012 roku marka planuje kolejne otwarcia m.in. w Szczecinie, Bydgoszczy, Łodzi, Wrocławiu, Bielsku-Białej i Zabrzu.
Pierwszy salon Centro powstał się w Łodzi w czerwcu 2011 roku, a za nim szybko pojawiały się kolejne sklepy zlokalizowane w największych miastach w Polsce.
- Od debiutu Centro na polskim rynku minął już ponad rok. Marka na stałe wpisała się w ofertę salonów obuwniczych obecnych w galeriach handlowych – mówi Diana Paszkowska, Commercial Director Central & Eastern Europe sieci Centro. - Nasze sklepy systematycznie odnotowują rosnącą odwiedzalność, a także, mimo spadku nastrojów konsumenckich, wysokie  obroty. Myślę, że Polki polubiły Centro za niespotykane na naszym rynku połączenie doskonałego wzornictwa inspirowanego najnowszymi trendami mody oraz rozsądnych cen - dodaje.
Nowoczesny design sklepów; unikalne fasony oraz pełne świeżości i koloru kolekcje obuwia oferowane w przystępnej cenie stały się wyróżnikiem marki w Polsce. Kolekcje sieci Centro uzupełniane są co miesiąc o kolejne modele zgodne z najnowszymi wzorami wyznaczanymi przez najpopularniejsze domy mody. Każdy salon oferuje ponad 2000 modeli butów: od  najbardziej eleganckich przez casual aż po fasony sportowe. Dodatkowo, dla wygody klientek, cały dostępny w sklepie asortyment obuwia eksponowany jest tuż obok prezentowanego modelu, co sprzyja sprawnym zakupom.
- W salonach naszej sieci dostępne są zarówno zwariowane buty w sam raz na szaloną imprezę, jak i klasyczne modele idealne do pracy w biurze, a wszystkie w atrakcyjnej cenie. Dlatego naszą ofertę kierujemy do kobiet w wieku około 17 - 30 lat, lubiących światową modę za rozsądne pieniądze - informuje Diana Paszkowska.
Centro to międzynarodowa marka obuwnicza, która na polskim rynku dostępna jest od czerwca 2011 roku. Międzynarodowa sieć sprzedaży to ponad 40 sklepów zlokalizowanych w Polsce oraz blisko 900 na całym świecie.
Tagi:
Oceń artykuł:

Zobacz także

Plany ekspansji marki Centro

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.