Pizza Hut wprowadza innowacyjne rozwiązanie w zamówieniach online

2017-06-30 | 12:00

Pizza Hut wprowadza specjalny program chatbot, który pomoże klientom w wyborze dania. Program nie tylko przedstawi ofertę, ale też błyskawicznie przyjmie zamówienie i przekaże je do najbliższej restauracji w pobliżu wskazanego adresu dostawy. Pizza Hut jest pierwszą marką, która wprowadza tak innowacyjne rozwiązanie w zamówieniach online na polski rynek gastronomiczny.   

Marka Pizza Hut uruchomiła właśnie możliwość składania zamówienia za pośrednictwem aplikacji Facebook Messenger. Podczas internetowej konwersacji, Pizza Hut Bot proponuje użytkownikom doskonale znane smaki ze stałej oferty restauracyjnej, przedstawia aktualne promocje i oferuje szereg dodatków do posiłku, m.in. przystawki, sosy czy napoje. Zamówienie można dopasować do konkretnych potrzeb – klient decyduje m.in. o rozmiarze pizzy, o dodaniu sera w brzegach czy liczbie zestawów. Po wskazaniu adresu dostawy, a także preferowanej formy płatności (gotówka lub karta), bot przesyła zamówienie do najbliższej restauracji oraz informuje o przybliżonym czasie oczekiwania na posiłek. 

Widzimy stale rosnące zainteresowanie ofertą z dostawą do pracy lub domu. Coraz większy procent obrotów stanowią właśnie zamówienia przez stronę internetową oraz aplikację mobilną. Pizza Hut konsekwentnie stawia na rozwój kanałów dostawy i digital, które wzajemnie się uzupełniają. Chatbot doskonale wpisuje się w tę strategię, a przy tym pozwala nam budować przewagę nad konkurencją. Warto podkreślić, że jest to nowoczesne narzędzie funkcjonujące w ramach komunikatora, z którego na co dzień korzysta spora grupa Klientów.  Dzięki temu jesteśmy jeszcze bliżej naszych Gości, oferując im przy tym szybki oraz atrakcyjny sposób na kontakt z marką i zamówienie ulubionych smaków Pizza Hut

mówi Aleksandra Chojnacka, Digital Manager Pizza Hut.

Oficjalne uruchomienie Chatbota poprzedziła faza testowa. Aktualnie usługa obejmuje 23 restauracje w Polsce, które oferują opcję dostawy do domu.

- Pierwsze tygodnie pokazały, że jest to rozwiązanie z ogromnym potencjałem, by stać się jednym z czołowych kanałów sprzedaży naszej marki. Pizza Hut Bot to nowoczesne narzędzie pozwalająca zaoszczędzić czas, niezwykle proste w obsłudze i co najważniejsze jest zawsze pod ręką. W tym tkwi jego siła – podsumowuje Aleksandra Chojnacka. 

Tagi:
Oceń artykuł:

Źródło: Pizza Hut

Pizza Hut wprowadza innowacyjne rozwiązanie w zamówieniach online

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.