Do grona najemców Arkad Wrocławskich dołączy Piotr i Paweł – znana polska marka spożywcza. Dla klientów centrum handlowego będzie dostępna pełna oferta asortymentowa supermarketu, w tym produkty świeże oraz marka własna Piotr i Paweł „Zawsze Jakość”.
Sklep sieci Piotr i Paweł będzie mieścił się na poziomie -1 centrum handlowego. Umowa najmu dotyczy przejęcia powierzchni po dotychczasowym operatorze spożywczym – Delikatesach Alma. Supermarket otworzy swój sklep w I kwartale 2017 roku. Umowa najmu dotyczy ponad 2200 m kw. powierzchni.
Sprawna zmiana operatora spożywczego to decyzja podjęta z myślą o klientach Arkad Wrocławskich. Zależało nam, aby w niedługim czasie po zakończeniu współpracy z siecią Delikatesów Alma przywrócić możliwość dokonywania zakupów spożywczych w sklepie z jeszcze bardziej atrakcyjną ofertą produktów. Jestem przekonany, że Piotr i Paweł doskonale wpisze się w format naszego obiektu, dostarczając klientom najwyższą jakość produktów.
– mówi Krzysztof Szargawiński, Dyrektor Zarządzający, Arkady Wrocławskie SA.
Dzięki zainteresowaniu naszych Klientów Wrocław jest jednym z miast, w którym silnie rozwijamy naszą Sieć. W aglomeracji wrocławskiej będzie to już nasz siódmy supermarket i pierwszy z dwóch nowych, planowanych na ten rok.
- podaje Ewa Aleszczyk-Kalinowska, rzecznik sieci Piotr i Paweł.
W Arkadach zaoferujemy konsumentom szeroki asortyment w korzystnych cenach, w tym doskonałej jakości produkty świeże, za które otrzymaliśmy nagrodę Market Roku 2016. Duży wybór serów, wędlin, mięs oraz produktów garmażeryjnych, dostępnych w sprzedaży tradycyjnej zadowoli każdego klienta. Naszym atutem jest również marka Piotr i Paweł „Zawsze jakość”, oferująca około 900 produktów z każdej kategorii. Jest to asortyment bardzo dobrej jakości, sygnowany naszym logo, będący w cenie niższej o co najmniej 15% niż produkty markowe. Konsumentom poszukującym produktów zdrowych, funkcjonalnych bądź osobom będącym na specjalnych dietach oferujemy również nową podmarkę Piotr i Paweł Plus. Obecnie pod tym logo dostępnych jest kilkanaście produktów z kategorii żywności funkcjonalnej i superfoods. Będzie to asortyment sukcesywnie rozwijany. Są to produkty takie jak: olej kokosowy, lniany, otręby owsiane, makarony, czy ciastka bezglutenowe, itp. Naszym wyróżnikiem jest również stała obecność produktów z Kuchni Świata. Piotr i Paweł jest supermarketem dla każdego, dlatego konsumentom wrażliwym cenowo oferujemy ponad 100 produktów pod ekonomiczną marką Lubię :). Oprócz szerokiej i urozmaiconej oferty asortymentowej i doskonałej obsługi na klientów czeka nasz program lojalnościowy „Podwajamy Rabaty”, w ramach którego konsument ma możliwość korzystania z natychmiastowych rabatów bądź specjalnych promocji 50% taniej. Wierzymy, że sprostamy oczekiwaniom konsumenta w naszej nowej lokalizacji, gdyż posiadamy 26 lat doświadczeń.
– dodaje.