Pod szyldem “Piotr i Paweł po drodze” powstał nowy format sklepów typu convenience. Z wygodnych zakupów spożywczych przy okazji wizyty na stacji benzynowej można skorzystać już na 3 stacjach BP. Oferta skierowana jest nie tylko do kierowców ale również innych osób ceniących wygodę.
Nowy format, stworzony w ramach współpracy koncernu paliwowego BP w Polsce z jedną z największych w Polsce sieci supermarketów Piotr i Paweł jest propozycją kompleksowej oferty dla osób będących w drodze.
Pierwsza pilotowa placówka nowej sieci rozpoczęła działalność na stacji Reduta w Warszawie, przy Al. Jerozolimskich 144 C (28 lipca), dwie kolejne zostały uruchomione 11 sierpnia w Krakowie, przy ul.Lipskiej 2 oraz w Poznaniu, przy ul.Serbskiej 24. Całodobowe sklepy “Piotr i Paweł po drodze” działają na powierzchni 140 - 150 m kw. Oferta Piotr i Paweł liczy blisko 400 indeksów, poszerzona w stosunku do standardowej oferty stacji paliwowej o wiele produktów typu on the go, takich jak: napoje, przekąski, dania gotowe, ale także wędliny, nabiał i innego rodzaju produkty kupowane podczas codziennych zakupów. Wśród oferty Piotra i Pawła klienci znajdują przede wszystkim szeroki wybór artykułów wysokiej jakości marki własnej “Piotr i Paweł” (prawie 75% asortymentu). Tym, co wyróżnia jednak nowy projekt, jest fakt, że BP nie udostępnia jedynie powierzchni handlowej Piotrowi i Pawłowi, lecz wspólnie z polską marką pracowało nad całością konceptu sklepów.
Nowy format sklepów będzie działał tylko przy wybranych stacjach BP. To, w jakim tempie sieć będzie się rozwijać, zależy od tego, jak wypadną testy. Jeśli koncept się obroni, realne jest uruchomienie nawet 150 takich placówek w ciągu najbliższych 2 lat.