Marika Pyykkö, manager marki w krajach bałtyckich przyznała, że dzień
otwarcia był wielkim sukcesem, a frekwencja było zdumiewająca. Sklep
H&M w Wilnie zajmuje około 3500 mkw. i ma dwa piętra. Proponuje on
klientom asortyment odzieży damskiej, męskiej, młodzieżowej oraz
dziecięcej. Oprócz tego oferuje także akcesoria wyposażenia wnętrz
dzięki części H&M Home.
Kolejny sklep H&M na Litwie otwarty zostanie w centrum handlowym Akropolis w Kłajpedzie już 21 września.
Wyniki finansowe Grupy H&M pokazują 9% wzrost sprzedaży w lipcu 2013, w porównaniu do analogicznego okresu 2012 roku. Sprzedaż firmy w porównywalnej liczbie sklepów, czyli tych działających przynajmniej jeden rok obrotowy, spadła o 1%. W lipcu zeszłego roku ilość sklepów H&M wynosiła 2603, w tym roku, na dzień 31 lipca 2013, placówek handlowych Grupy jest już 2940.
Tagi: