Sinsay zajmie ponad 200 mkw. na pierwszym piętrze centrum. W salonie będzie można znaleźć kolekcje odzieżowe, akcesoria oraz buty. Znakiem rozpoznawczym marki będą T-shirty z odważnymi wzorami i nadrukami, a także niesztampowe akcesoria.
–
Kolejny brand w portfelu LPP S.A. zadedykowaliśmy dziewczynom głównie w wieku 16-19 lat, które szukają inspiracji dla codziennych stylizacji, ale także niebanalnych zestawów imprezowych – mówi Marta Ożóg-Orzegowska, brand manager Sinsay –
Projektujemy z myślą o tych dziewczynach, które nie boją się, modowych eksperymentów, świadomie kreują swój wizerunek, raz wyglądają jak grzeczne wrażliwe romantyczki, aby za chwilę pokazać się w oryginalnym, zadziornym stylu. Będziemy zaskakiwać odważną żonglerką przeróżnych stylów, od delikatnego romantyzmu, przez luz street fashion, po rockowe szaleństwo, proponując co bardzo ważne modę za bardzo rozsądne ceny.
W ostatnim czasie do grona najemców Atrium Reduta dołączyły również: restauracja Subway, Cukiernia Sowa, Salad Story, salon z modą męską Wall Street, sklep sportowy 4F i lokal dla miłośników cygar – Traficco. W ubiegłym roku centrum handlowe Atrium Reduta zostało najlepiej ocenionym przez klientów centrum w badaniach przeprowadzonych przez międzynarodową agencję badawczą Service Check. Tajemniczy klienci zbadali ogólną organizację, funkcjonalność, panującą w centrum atmosferę i funkcjonowanie parkingów. Ocenie poddano też wygląd i kompetencje pracowników wybranych punktów strefy zakupów i foodcourtu oraz obsługę w delikatesach/supermarketach na terenie danego punktu.
Skorzystaj z wyszukiwarki i znajdź więcej informacji o CH Atrium Reduta
Zobacz sklepy w CH Atrium Reduta
Zobacz sklepy Sinsay w centrach handlowych
Tagi: