Otwarcie związane było nie tylko ze zmianą właściciela, ale również odświeżeniem wizerunku sklepu. Salon uzyskał nowoczesny i dynamiczny wygląd zgodny z aktualnymi trendami. Obecna aranżacja to między innymi szaro - beżowa kolorystyka ścian, przytulny wystrój przymierzalni, eleganckie meble, oraz nowy sposób ekspozycji towaru.
-
Zmiany w salonach z bielizną marki Triumph związane są z kilkoma czynnikami. Przede wszystkim założeniem firmy jest ujednolicenie standardów i spójna komunikacja brandu, jako marki fashion, tak, jak nasza kolekcja, która w każdym sezonie zmienia się zgodnie z aktualnymi trendami - mówi Szymon Tylman, Head of Store Development/Coordinator CEE firmy Triumph.
Nowy koncept salonów z bielizną Triumph to wizerunek bardziej premium, dopracowany stylistycznie. -
Powoli odchodzimy od klasyki, trochę uciekając bardziej w awangardowy wizerunek. Duże formaty reklamy, ciemne kolory, inna dyrektywa światła, nowoczesne formy – to wszystko ma być ukłonem w stronę konsumentki w stylu „style seeker”. Skupiamy się nad ciągłą poprawą oświetlenia, starając się w jak najlepszy i najbardziej wierny sposób pokazać zarówno wzór jak i kolor naszego produktu - dodaje Szymon Tylman.
Skorzystaj z wyszukiwarki i znajdź więcej informacji o Złotych Tarasach
Zobacz sklepy w Złotych Tarasach
Zobacz salony Triumph w centrach handlowych
Zobacz kolekcje Triumph
Tagi: