Kolejna, znana marka modowa dołącza do grona najemców lubelskiego Atrium Felicity. Pierwszy salon C&A w Lublinie zajmie ponad 1,3 tys. mkw. powierzchni centrum. Po podpisaniu umowy poziom komercjalizacji projektu wzrósł do blisko 84 proc., uwzględniając list intencyjny podpisany z marką Media Saturn. Otwarcie Atrium Felicity planowane jest na koniec 2013 roku.
–
Jesteśmy bardzo zadowoleni z faktu, iż pierwszy sklep C&A w Lublinie zostanie otwarty w Atrium Felicity – mówi Zbigniew Klepacki, dyrektor ds. sprzedaży C&A Polska Sp. z o.o. –
Będzie to sklep jednopoziomowy z bardzo bogatą ofertą modnych ubrań i dodatków dla całej rodziny i po korzystnych cenach. Wierzymy, iż szybko pozyskamy grono lojalnych Klientów na tym nowym rynku.
C&A jest obecnie jedną z wiodących firm odzieżowych w Europie, posiada ponad 1,5 tys. sklepów w 20 krajach. W Polsce pod tą marką funkcjonują 64 sklepy.
Wśród kluczowych najemców modowych znajdą się m.in. salony takich marek jak: H&M, Zara, Bershka, Pull&Bear, Stradivarius, Massimo Dutti, Reserved, Mohito, Cropp, House, SinSay, New Yorker, Diverse, Carry czy Tally Weijl.
–
Najemcy dostrzegają i doceniają potencjał Atrium Felicity – mówi Barbara Pryszcz, chief operating officer, Atrium Poland Real Estate Management –
Podpisujemy umowy z najbardziej znanymi markami, wiele z nich zajmuje znaczące powierzchnie, nawet powyżej 1 tys. mkw. Mając taki dobór sklepów, siła oddziaływania centrum będzie wykraczać daleko poza granice samego Lublina, przyjmując tym samym pozycję centrum regionalnego.
Skorzystaj z wyszukiwarki i znajdź więcej informacji o centrach handlowych w budowie
Tagi: