W stolicy wyprzedażowy Smyk zostanie otwarty w Factory Warszawa Annopol, które powstaje na warszawskiej Białołęce. Klienci największego centrum outlet na Mazowszu będą mogli korzystać z oferty marki Smyk, sprzedającej produkty dla dzieci w formule outlet. Salon o powierzchni handlowej blisko 600 mkw. uzupełni ofertę 119 innych sklepów, które pod koniec pierwszego kwartału zostaną oddane do użytku.
Istniejąca na polskim rynku od niemal 36 lat marka Smyk uruchomi swój kolejny sklep w największym regionalnym centrum outlet – Factory Warszawa Annopol. Pierwszy w stolicy outletowy Smyk będzie sprzedawał stały asortyment: zabawki, ubrania, obuwie oraz akcesoria dziecięce i niemowlęce. Najpopularniejsza w Polsce sieć z artykułami dla dzieci w wieku 0-14 lat, zajmie jeden z największych lokali w centrum Factory.
–
Kolejny sklep outletowy w największym centrum wyprzedażowym na Mazowszu to z pewnością korzyść dla klientów. Współpracujemy z marką Smyk od kilku lat, cieszymy się, że swoim asortymentem dla dzieci uzupełni ofertę Factory Warszawa Annopol. Będzie szczególnie atrakcyjny dla rodzin z Białołęki oraz północnych i wschodnich przedmieść Warszawy, a także okolicznych miejscowości – powiedziała Agata Brzezińska, country manager Neinver Polska.
To już drugi Smyk działający w Polsce w formule wyprzedażowej. Pierwszy outletowy Smyk powstał w Factory Poznań w 2010 roku. W centrach handlowych zarządzanych przez Neinver Polska działają w sumie trzy salony tej marki, zajmujące w sumie blisko 3,8 tys. mkw. Trzeci sklep to Smyk Megastore, funkcjonujący od jesieni 2011 roku w krakowskim parku handlowym Futura. Smyk prowadzi ponad 90 sklepów w całej Polsce. Salony Smyk działają również za granicą: na Ukrainie, w Rosji, Rumunii i Turcji.
–
Otwierając pierwszy w Warszawie Smyk w formacie outlet wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów. Jestem przekonany, że nasza oferta zadowoli rodziców dzieci w każdym wieku. Produkty dostępne w Smyk Outlet, pomimo niższych cen, będą, jak w każdym innym naszym sklepie, cechowały się najwyższą jakością – powiedział Marek Łebek, PR & marketing manager marki Smyk.
Skorzystaj z wyszukiwarki i znajdź więcej informacji o centrach handlowych w budowie
Tagi: