Lokal Italian Fashion zajmuje ok. 63 m kw. W swojej ofercie posiada szeroki asortyment bielizny dla kobiet, mężczyzn i dzieci, bogaty wybór piżam, szlafroków, fig, bokserek męskich, skarpet oraz ręczników.
– Na otwarcie sklepu wyprzedażowego w białostockim centrum handlowym bez wątpienia miała wpływ dobra lokalizacja obiektu – w bezpośrednim sąsiedztwie kilkunastu przejść granicznych, co generuje przepływ klientów nie tylko z regionu Podlasia, ale również najbliższej zagranicy. Podczas otwarcia obserwowaliśmy duże zainteresowanie naszą ofertą, co pozwala liczyć na zdobycie szerokiego grona stałych klientów już w najbliższej przyszłości – mówi Katarzyna Grochala, dyrektor ds. reklamy i marketingu Italian Fashion.
–
Otwarcie pierwszego w Białymstoku salonu w formule outletowej jest również wynikiem konsekwentnego rozwoju naszej marki, dla której stale poszukujemy nowych kanałów dystrybucji – dodaje K. Grochala.
Tagi: