W Galerii Katowickiej otwarty został pierwszy na Śląsku sklep à Tab. Marka, która inspiruje dobrym smakiem, kusi elegancją i zaprasza do spotkań przy stole, oferuje szeroki wybór akcesoriów, sprzętów oraz dodatków wyposażenia kuchni i jadalni.
Marka à Tab stworzona została z myślą o osobach, dla których gotowanie jest połączeniem pasji, świadomego wyboru lepszej jakości życia oraz radości dzielonej wraz z rodziną i przyjaciółmi. Oferuje praktyczne i zarazem efektowne artykuły ułatwiające przyrządzanie potraw oraz serwowanie ich w wyjątkowej oprawie.
W à Tab w Galerii Katowickiej dostępne są niezbędne do urządzenia kuchni i jadalni drobne dodatki, praktyczne akcesoria, naczynia, artykuły tekstylne, dekoracje oraz sprzęt AGD. Asortyment sklepu tworzą zarówno produkty sprzedawane pod własnym brandem, jak i artykuły innych, znanych marek np. Joseph Joseph, Spiegelau, Kenwood, Mepra, Gerlach.
– Marka à Tab jest dla każdego, dla kogo gotowanie z codziennej, rutynowej czynności stało się pasją i sposobem spędzania wolnego czasu. Przywiązujemy dużą wagę do tego, co i jak spożywamy, lubimy spędzać czas w kuchni, poszukiwać nowych przepisów na blogach i dzielić się z bliskimi radością, jaką daje gotowanie – mówi reprezentująca markę à Tab Magdalena Szarejko. –
W naszym sklepie dostępne są wszystkie artykuły przydatne na co dzień, a także podczas urządzania domowych przyjęć czy kulinarnych eksperymentów – dodaje.
à Tab należy do polskiej spółki BBK SA, właściciela m.in. popularnej sieci z artykułami wyposażenia wnętrz home&you.
–
Galeria Katowicka to nowoczesna i atrakcyjna lokalizacja z ciekawą ofertą zarówno handlową, jak i rozrywkową, skierowaną do całych rodzin. Atmosfera i aranżacja tego miejsca doskonale wpisują się w charakter marki à Tab, dlatego właśnie tutaj zdecydowaliśmy się otworzyć pierwszy salon na Śląsku – mówi Magdalena Szarejko.
Sklep na poziomie -1 Galerii Katowickiej zajmuje powierzchnię 219 m kw. Jest już ósmym na terenie Polski. Do końca bieżącego roku firma planuje otworzyć jeszcze około siedmiu nowych salonów stacjonarnych w kraju, rozważa również ekspansję na rynki zachodnie w kolejnych latach. Marka à Tab wzmacnia ofertę segmentu dla domu Galerii Katowickiej, którą tworzą także: Duka, English Home, home&you, Kuchnie Świata, Tchibo i Tescoma.
Tagi: